Про затвердження Державного стандарту денного догляду
Мінсоцполітики України; Наказ, Стандарт, План [...] від 30.07.2013452
Документ z1363-13, чинний, поточна редакція — Редакція від 29.01.2019, підстава - z1499-18

2. Вивчення можливості виконання отримувачем соціальної послуги різних видів життєдіяльності здійснюється за допомогою анкетування, яке проводиться з використанням шкали оцінки можливості виконання елементарних дій (таблиця 2) та шкали оцінки можливості виконання складних дій (таблиця 3) з метою визначення:

залежності від будь-якої сторонньої допомоги (фізичної, словесної, нагляду)*;

можливості самостійно задовольняти свої основні життєві потреби;

ступеня залежності** і передбачуваної тривалості індивідуальної потреби у сторонній допомозі, причин, що її викликають.

3. Ступінь залежності отримувача соціальної послуги від сторонньої допомоги визначається оптимальним для конкретної ситуації методом: шляхом опитування отримувача соціальної послуги, членів його сім’ї, законних представників, надавача соціальної послуги, шляхом здійснення фахівцями безпосереднього спостереження за отримувачем соціальної послуги.

4. При застосуванні зазначених шкал обрані відповіді на питання повинні відображати реальні дії отримувача соціальної послуги. Оцінка проводиться на підставі інформації за попередні 24-48 годин (у разі потреби оцінка проводиться за довший період часу).

5. Шкала оцінки можливості виконання елементарних дій визначає повсякденну діяльність людини за допомогою 10 критеріїв, що стосуються сфери самообслуговування та можливості пересуватися (таблиця 2). Оцінка рівня виконання елементарних дій здійснюється за сумою балів, визначених для кожного отримувача соціальної послуги за кожним із розділів цієї шкали. Максимальний результат становить 100 балів, мінімальний - 0 балів.

Таблиця 2

Шкала оцінки можливості виконання елементарних дій

№ з/п

Критерій

Характеристика

Бали

1

Прийом їжі

Приготування до прийому їжі та прийом їжі здійснює самостійно, користується посудом, столовими приборами та побутовою технікою без труднощів

10

Приготування до прийому їжі та прийом їжі здійснює самостійно, але за довший проміжок часу

9

Приготування до прийому їжі та прийом їжі здійснює самостійно із застосуванням спеціального посуду та технічних засобів реабілітації (далі - ТЗР)

8

Приготування до прийому їжі та прийом їжі здійснює самостійно або за допомогою ТЗР

7

Приймає їжу самостійно або за допомогою ТЗР, але не може приготуватися до прийому їжі (покласти їжу в тарілку чи налити рідину у стакан тощо)

6

Потребує нагляду чи незначної сторонньої допомоги при приготуванні до прийому їжі та прийомі їжі (наприклад при розрізанні продуктів харчування, приготуванні бутербродів тощо) (до 25% дій чи часу)

5

Необхідний постійний нагляд або часткова допомога при прийомі їжі (до 50% дій чи часу приймання їжі)

3

Потребує значного обсягу допомоги при прийомі їжі

1

Не може самостійно приймати їжу

0

2

Купання

Приймає ванну чи душ самостійно без труднощів

5

Приймає ванну чи душ самостійно з труднощами

4

Потребує нагляду чи незначної сторонньої допомоги при прийомі ванни чи душу, наприклад при виході з ванни чи душу, при роздяганні (до 25% дій чи часу)

3

Потребує сторонньої допомоги при прийомі ванни чи душу (до 50% дій чи часу)

2

Потребує значного обсягу сторонньої допомоги при прийомі ванни чи душу

1

Купання здійснюється тільки зі сторонньою допомогою в межах ліжка, у тому числі за допомогою ванни-простирадла

0

3

Особистий туалет (вмивання, розчісування, чищення зубів, гоління, маніпуляції із зубними протезами)

Самостійно без труднощів

5

Самостійно з труднощами

4

Потребує нагляду чи незначної сторонньої допомоги (до 25% дій чи часу)

3

Потребує сторонньої допомоги (до 50% дій чи часу)

2

Потребує значного обсягу сторонньої допомоги

1

Не може самостійно здійснювати особистий туалет

0

4

Одягання і взування

Вдягається і взувається самостійно без труднощів

10

Вдягається і взувається самостійно із застосуванням ТЗР без труднощів

9

Повільно вдягається і взувається самостійно або із застосуванням ТЗР

8

З труднощами вдягається і взувається самостійно або із застосуванням ТЗР

7

При вдяганні і взуванні потребує нагляду чи незначної сторонньої допомоги, наприклад при застібанні ґудзиків, зав’язуванні шнурків (до 25% дій чи часу)

5

Потребує сторонньої допомоги при вдяганні і взуванні (до 50% дій чи часу)

3

Потребує значного обсягу сторонньої допомоги при вдяганні і взуванні

1

Не може самостійно вдягатися і взуватися

0

5

Контроль дефекації

Повністю контролює, у разі потреби може використовувати клізму чи свічки без сторонньої допомоги

10

Має функціонуючу колостому, за якою доглядає самостійно із застосуванням калоприймача

8

Випадкові інциденти не частіше 1 разу на тиждень, або потребує допомоги при використанні клізми і свічок (не частіше 1 разу на тиждень)

5

Періодично (2-3 рази на тиждень) не контролює дефекацію, або потребує використання клізми за допомогою надавача соціальної послуги або має функціонуючу колостому, за якою може доглядати самостійно з частковою сторонньою допомогою із застосуванням калоприймача

2

Практично не контролює (порушення більше 3-х разів на тиждень), за колостомою доглядати самостійно не може

1

Постійно не контролює або потребує застосування клізми чи догляду за колостомою, що здійснюється надавачем соціальної послуги

0

6

Контроль сечовиділення

Повністю контролює без сторонньої допомоги

10

Самостійно справляється з уростомою із застосуванням сечоприймача та інших спеціальних засобів або самостійно справляється з катетером

8

Випадкові інциденти не частіше 1 разу на добу

5

Періодично (2-3 рази на добу) не контролює сечовиділення, або є функціонуюча уростома, за якою може доглядати з частковою сторонньою допомогою із застосуванням сечоприймача

2

Практично не контролює (порушення більше 3 разів на добу), за уростомою доглядати самостійно не може, використовуються памперси

1

Постійно не контролює чи потребує використання катетера, яким не може користуватися самостійно; постійно використовуються памперси, або відмовляється від їх використання (внаслідок психічних порушень чи інших причин)

0

7

Відвідування й здійснення туалету

Відвідує та здійснює туалет самостійно без труднощів

10

Відвідує та здійснює туалет самостійно із застосуванням ТЗР

9

Насилу відвідує та здійснює туалет із використанням крісла-туалету, ТЗР без сторонньої допомоги

7

Потребує незначної сторонньої допомоги та нагляду під час відвідування й здійснення туалету, застосування крісла-туалету, наприклад для збереження рівноваги, при роздяганні, вдяганні й інших діях

5

Потребує значної сторонньої допомоги при відвідуванні та здійсненні туалету

3

Потребує постійної сторонньої допомоги при відвідуванні та здійсненні туалету

2

Туалет здійснюється тільки із застосуванням спеціальних засобів безпосередньо у ліжку (судно, памперси)

0

8

Вставання й перехід з ліжка

Переходить самостійно без труднощів

15

Переходить за допомогою ТЗР

12

При переході потребує нагляду (чи мінімальної допомоги)

10

Переходить самостійно чи за допомогою ТЗР з труднощами

7

Може самостійно сидіти в ліжку, при переході необхідна часткова стороння допомога

5

Може сидіти, але перехід здійснюється при постійній сторонній допомозі

3

Може сідати та сидіти тільки за підтримки, перехід здійснюється при постійній сторонній допомозі

1

Не може сидіти та встати з ліжка навіть при сторонній допомозі

0

9

Пересування

Може без сторонньої допомоги пересуватися на відстань більше 500 метрів. Може ходити по помешканню без сторонньої допомоги

15

Може без сторонньої допомоги самостійно пересуватися на відстань більше 500 метрів із застосуванням ТЗР. Може ходити по помешканню без сторонньої допомоги

14

Може без сторонньої допомоги самостійно пересуватися на відстань більше 500 метрів із застосуванням ТЗР повільно та з труднощами. Може ходити по помешканню без сторонньої допомоги

11

Може пересуватися зі сторонньою допомогою в межах 500 метрів. Може ходити по помешканню без сторонньої допомоги

10

Може самостійно пройти до 100 метрів або пересувається за допомогою крісла-коляски. Пересувається по помешканню повільно із зупинками на відпочинок

5

Може пройти до 100 метрів із застосуванням ТЗР. По помешканню пересувається з труднощами

3

Може пройти до 100 метрів тільки із сторонньою допомогою. По помешканню пересувається зі сторонньою допомогою

2

Не може самостійно рухатись на відстань більше 50 метрів чи не може пересуватися

0

10

Підйом по сходах

Може підніматись самостійно

10

Піднімається самостійно за допомогою ТЗР

9

Потребує багато часу для самостійного чи за допомогою ТЗР підйому по сходах

7

Потребує незначної сторонньої допомоги (чи нагляду)

5

Підніматися по сходах може тільки зі сторонньою допомогою

2

Не може підніматися сходами навіть зі сторонньою допомогою

0


Сума балів



6. Шкала оцінки можливості виконання складних дій визначає складні дії людини за допомогою 9 критеріїв (таблиця 3). Оцінка рівня виконання складних дій здійснюється за сумою балів, визначених для кожного отримувача соціальної послуги за кожним із розділів цієї шкали. Максимальний результат становить 27 балів, мінімальний - 10 балів.

Таблиця 3

Шкала оцінки можливості виконання складних дій

№ з/п

Критерій

Характеристика

Бали

1

Користування телефоном

Може користуватися самостійно

3

Може користуватися тільки спеціально обладнаним телефоном (наприклад через слабкий слух чи зір)

2,5

Може користуватися з невеликою допомогою чи набираючи тільки добре знайомі номери

2

Може говорити по телефону, якщо хтось набере необхідний номер

1,5

Не може користуватися

1

2

Пересування на відстані, куди не можна дійти пішки

Може пересуватися самостійно, у тому числі громадським транспортом чи на таксі. Планує поїздки самостійно

3

Може пересуватися самостійно, у тому числі громадським транспортом чи на таксі, після докладних словесних інструкцій

2,5

Може пересуватися самостійно із незначною сторонньою допомогою, у тому числі громадським транспортом чи на таксі

2

Може пересуватися тільки з постійним супроводом громадським транспортом чи на таксі

1,5

Не пересувається

1

3

Дрібні покупки в магазині

Може робити покупки самостійно

3

Може робити покупки з незначною допомогою

2

Робить покупки за умови сторонньої допомоги й супроводу

1,5

Не у змозі робити покупки

1

4

Приготування їжі

Може готувати самостійно

3

Може готувати із напівфабрикатів

2,5

Може готувати з незначною допомогою

2

Може тільки розігрівати їжу

1,5

Не може готувати

1

5

Ведення домашнього господарства

Може вести самостійно

3

Може робити самостійно нетрудомісткі види робіт

2,5

Може вести з незначною допомогою

2

Потребує сторонньої допомоги при виконанні більше ніж половини робіт

1,5

Не може вести домашнє господарство

1

6

Дозвілля, у тому числі рукоділля

Дозвілля може організувати самостійно

3

Може організувати деякі види свого дозвілля самостійно

2,5

Дозвілля може організувати самостійно з незначною допомогою

2

Не може організувати своє дозвілля самостійно

1

7

Прання

Може прати самостійно

3

Може прати самостійно тільки за допомогою пральної машини

2,5

Може прати самостійно з незначною допомогою, наприклад при розвішуванні білизни

2

Потребує значного обсягу сторонньої допомоги

1,5

Не може займатись пранням

1

8

Прийом лікарських засобів

Може приймати лікарські засоби самостійно (правильно дозуючи та у відповідний час)

3

Може приймати лікарські засоби самостійно з незначною допомогою (застосування сторонньої допомоги необхідно при дозуванні лікарських засобів та нагадуванні про необхідність їх прийняти)

2

Може приймати лікарські засоби самостійно, якщо стороння особа постійно контролює їх прийом

1,5

Не може самостійно приймати лікарські засоби

1

9

Розпорядження особистими коштами

Розпоряджається самостійно

3

Розпоряджається самостійно з незначною допомогою

2

Здійснює поточні витрати самостійно, але планувати бюджет не може

1,5

Розпоряджатися не може

1


Сума балів



__________
* Необхідність у нагляді й словесній допомозі означає, що отримувач соціальної послуги належить до категорії тих, хто потребує сторонньої допомоги (залежний від сторонньої допомоги).
** Категорія "незалежний" допускає використання допоміжних технічних засобів реабілітації.

7. Ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з числа осіб похилого віку з когнітивними розладами психіки та осіб з інвалідністю з інтелектуальними та/або психічними розладами визначається на підставі оцінки навичок проживання за основними категоріями (таблиця 4), що проводиться відповідно до Картки (таблиця 5) та оцінки можливості виконання елементарних та складних дій (для визначення ступеня рухової активності).

8. Метою заповнення Картки є оцінка навичок проживання особи шляхом визначення кількісних показників потреби в соціальній послузі, що базується на уніфікованих показниках рівня володіння навичками виконання елементарних та складних дій у 14 категоріях життєдіяльності.

9. В оцінюванні навичок проживання отримувача соціальної послуги беруть участь особа, яку оцінюють, фахівці мультидисциплінарної команди, законні представники, інші особи, які здійснюють догляд і знають навички отримувача соціальної послуги.

10. Для кожної з 14 категорій життєдіяльності запропоновано 25 характеристик володіння навичками, поділених за складністю на 5 рівнів (від найнижчого до високого) по 5 характеристик для кожного. За кожне підтвердження наявності в особи, яку оцінюють, певної характеристики нараховується один бал.

11. Оцінювання навичок проживання починається з найнижчого рівня. До наступного рівня оцінювання переходять за наявності ствердних відповідей щодо всіх п’яти характеристик, за які відповідно зараховується п’ять балів.

Якщо на найнижчому рівні ствердними є відповіді на чотири або менше запитань, рівень володіння навичками оцінюється як найнижчий.

Якщо на рівнях від базового до високого ствердними є відповіді на одне або два запитання, рівень володіння навичками оцінюється як попередній; якщо ствердними є три або чотири відповіді, зараховується цей рівень володіння навичками.

12. Отримувач соціальної послуги може мати високий рівень навичок проживання за однією категорією, але базовий чи найнижчий - за іншою.

13. Найнижчий рівень навичок для всіх категорій життєдіяльності означає, що особа не виявляє ознак розуміння необхідності виконання певних функцій та здатності їх виконувати без сторонньої допомоги і тому потребує значної підтримки фахівця.

Таблиця 4

Шкала оцінки навичок проживання за основними категоріями

Таблиця 5

Картка визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги

{Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 1834 від 07.12.2018}

Директор Департаменту
соціальних послуг


І. Тарабукіна




Додаток 2
до Державного стандарту
денного догляду
(пункт 4.2)

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН
надання соціальної послуги денного догляду*

Інформація про отримувача соціальної послуги:

Прізвище, ім’я, по батькові:______________________________________________________

Вік:__________________________________________________________________________

Стать:________________________________________________________________________

Сімейний стан:________________________________________________________________

Мова спілкування:______________________________________________________________

Інвалідність, група:_____________________________________________________________

Ступінь індивідуальної потреби в наданні соціальної послуги денного догляду:___________

Додаткова інформація про отримувача соціальної послуги (за наявності):_______________
_____________________________________________________________________________

Дата звернення:________________________________________________________________

Прізвище, ім’я, по батькові надавача соціальної послуги:_____________________________

Інформація щодо необхідності залучення інших фахівців:_____________________________

Послуга

Заходи, що складають зміст послуги

Ресурси (обладнання, технічні засоби реабілітації, інвентар, матеріали)

Періодичність та строки виконання (час, що витрачається на здійснення заходу)

Виконавці

Денний догляд

1





2





3





4









Моніторинг/поточне оцінювання результатів, перегляд індивідуального плану (дата проведення, підпис)


Надавач соціальної послуги

____________
        (підпис)

Отримувач соціальної послуги або його законний представник

____________
        (підпис)

__________
*Персональні дані використовуються з метою надання соціальної послуги денного догляду, захищаються і обробляються відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних".

Директор Департаменту
соціальних послуг


І. Тарабукіна




Додаток 3
до Державного стандарту
денного догляду
(пункт 8.1 розділу VIII)

ОСНОВНІ ЗАХОДИ,
що становлять зміст соціальної послуги денного догляду осіб похилого віку та осіб з інвалідністю, форми роботи та орієнтовний час для їх виконання

№ з/п

Назва заходу

Форма роботи (індивідуальна/ групова (І/Гр)

Періодичність, орієнтовний час виконання (хв, середній показник)*

Нормативи забезпечення

1

2

3

4

5

І

Забезпечення умов для денного перебування

1.1

Створення соціально-побутових умов для денного перебування (забезпечення твердим та м’яким інвентарем, посудом)

І

Постійно

Відповідно до наказів Мінсоцполітики від 09 жовтня 2013 року № 653 «Про затвердження Типового положення про відділення денного догляду для дітей-інвалідів», зареєстрованого в Мін’юсті 04 грудня 2013 року за № 2057/24589, та від 18 серпня 2015 року № 852 «Про затвердження Типового положення про відділення денного догляду для осіб похилого віку та інвалідів», зареєстрованого в Мін’юсті 04 вересня 2015 року за № 1057/27502

II

Забезпечення харчуванням

2.1

Організація харчування

І/Гр

Від одного до чотирьох разів на день (за потреби)

Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики» та від 20 жовтня 2010 року № 953 «Про встановлення норм харчування на підприємствах, в організаціях та установах сфери управління Міністерства праці та соціальної політики»

III

Спостереження за станом здоров’я, надання реабілітаційних послуг

3.1

Спостереження за виконанням рекомендацій лікарів відповідно до медичних показань

І

15


3.2

Контроль за прийомом ліків за приписом лікаря

І

15 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


3.3

Вимірювання артеріального тиску

І

10 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


3.4

Закапування крапель

І

5 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


3.5

Надання реабілітаційних послуг

І

відповідно до індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю в межах відповідної діяльності установи


сприяння перегляду індивідуальної програми реабілітації

І

за потреби


моніторинг надання реабілітаційних послуг у разі їх отримання в інших суб’єктів відповідно до індивідуальної програми реабілітації

І

за потреби


нагляд і допомога під час проведення реабілітаційних заходів

І

60 / за потреби


допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації

І

за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


навчання та вироблення практичних навичок самостійного користування технічними та іншими засобами реабілітації

І

за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


організація спортивно-оздоровчої, технічної, художньої діяльності тощо

І/Гр

за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


IV

Формування та підтримання навичок самообслуговування

4.1

Проведення навчальних занять з різноманітної тематики щодо здорового способу життя та раціонального харчування тощо

І/Гр

30 / 60 за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


4.2

Відновлення вмінь і навичок з орієнтування в домашніх умовах

І/Гр

60 / 150 за потреби


4.3

Навчання навичкам самостійного життя, ведення безпечного способу життя, самопредставництва, спілкування, комунікації, позитивної поведінки

Гр

150 за потреби згідно з графіком


4.4

Проведення навчання з питань дотримання особистої гігієни, користування засобами гігієни тощо

Гр

150 за потреби згідно з графіком


4.5

Навчання, формування, розвиток та підтримка соціально-побутових навичок (самообслуговування, приготування їжі, користування грошима, здійснення дрібних покупок та планування щоденного бюджету, користування громадським транспортом, орієнтування в просторі та часі тощо)

І/Гр

за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


V

Психологічна підтримка

5.1

Бесіди, спілкування, допомога в аналізі життєвих ситуацій

І/Гр

15 / 60 щодня (за винятком вихідних та святкових днів)


5.2

Консультації психолога, соціального працівника, соціального педагога з метою профілактики та контролю депресії, депресивного стану, страху й тривожності, станів шоку, розпачу, розвитку реактивного психозу; мотивації до активності тощо

І

30 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком, в критичний момент


5.3

Проведення заходів щодо емоційного та психологічного розвантаження

І/Гр

60 одноразово/ за потреби


5.4

Проведення заходів щодо подолання психотравматичних ситуацій та стресів, кризових ситуацій, інших психологічних проблем

І/Гр

45 / 150 за потреби згідно з графіком


5.5

Навчання прийомам емоційного та психологічного розвантаження, саморегуляції й аутотренінгу

Гр

60 / 90 за потреби згідно з графіком


5.6

Формування впевненості в собі, самоповаги, навичок спілкування, розв’язання конфліктних ситуацій, відповідальності за дії та прийняті рішення

І/Гр

60 / 150 за потреби згідно з графіком


5.7

Надання консультацій з питань психічного та психологічного здоров’я

І/Гр

45 / за потреби


5.8

Корекція поліпшення взаємодії із соціальним оточенням (бесіди, спілкування, мотивація до активності та позитивного мислення)

І/Гр

90 / 150 за потреби


5.9

Подолання боязкості у виявленні власної думки, підвищеної чутливості до критики та оцінок оточення

І/Гр

90 / 150 за потреби


5.10

Корекція, спрямована на відновлення та розвиток психічних процесів (пам’яті, уваги, мислення, уяви, сприймання)

І/Гр

60 / 150 за потреби


5.11

Сприяння психосоціальній стабілізації, кращому розумінню себе (своєї ситуації та інших), розвитку навичок прийняття та реалізації рішень

І/Гр

60 / 150 за потреби


5.12

Корекція соціальних наслідків психологічної проблеми, що виникла внаслідок набуття інвалідності або у зв’язку з похилим віком

І/Гр

90 / 150 за потреби


5.13

Корекція психологічного стану та поведінки в повсякденному житті

І

за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


VI

Організація денної зайнятості, дозвілля

6.1

Залучення до трудових заходів (за можливості)

І/Гр

60 / 90 за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


6.2

Перегляд телепрограм, читання книжок, журналів, газет, спільні ігри тощо)

І/Гр

60 / 90 за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


6.3

Допомога у написанні та читанні листів

І

60 / 90 за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


6.4

Допомога під час занять рукоділлям, малюванням тощо; проведення ігор

І

60 / 90 за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


6.5

Організація екскурсій, виїздів на природу, залучення до участі в релігійних та обрядових заходах

Гр

240 / 300 1 раз на місяць


6.6

Залучення до життєдіяльності територіальної громади (інформування про проведення місцевих свят, конкурсів, фестивалів та інших заходів, організація участі у них або їх відвідування)

І/Гр

за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


6.7

Сприяння в налагодженні та збереженні соціальних зв’язків (підтримка та відновлення зв’язків із родичами, друзями, мешканцями територіальної громади)

І/Гр

за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


VII

Допомога у самообслуговуванні (під час вдягання, пересування у приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу)

7.1

Допомога під час вдягання, роздягання, взування

І

за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


7.2

Надання допомоги під час пересування у приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу

І

за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


VIII

Допомога у самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, прийом ліків, годування)

8.1

Допомога під час вмивання, обтирання, обмивання

І

20 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


8.2

Допомога під час зміни натільної білизни

І

15 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


8.3

Допомога під час зміни постільної білизни

І

20 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


8.4

Допомога під час користування туалетом

І

20 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


8.5

Допомога у користуванні сечо-, калоприйомниками

І

40 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


8.6

Допомога у виконанні лікувальних фізичних вправ (за потреби)

І

45 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


8.7

Навчання користуванню технічними допоміжними та обов’язковими гігієнічними засобами (за потреби)

І/Гр

за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


8.8

Допомога у прийомі їжі

І

60 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


IX

Представництво інтересів

9.1

Допомога в оформленні або відновленні документів

І

30 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України» (зі змінами)

9.2

Сприяння в реєстрації місця проживання або перебування

І

30 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»

Х

Допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами


Допомога у написанні заяв, скарг, веденні переговорів з питань отримання соціальних та інших послуг

І

45 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


XI

Допомога в отриманні безоплатної правової допомоги


Консультування щодо отримання правової допомоги через центри безоплатної правової допомоги

І

45 / за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком


XII

Транспортні послуги


Забезпечення перевезення отримувачів соціальної послуги до відділення (групи) денного догляду

І/Гр

за потреби згідно з індивідуальним планом/графіком




вгору