Про затвердження Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2006-2010 роки
Постанова Кабінету Міністрів України; Програма, Заходи від 07.03.2006257
Документ 257-2006-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 07.03.2006

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 7 березня 2006 р. N 257
Київ
Про затвердження Державної програми будівництва
та розвитку мережі метрополітенів
на 2006-2010 роки

Кабінет Міністрів п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну програму будівництва та розвитку
мережі метрополітенів на 2006-2010 роки, що додається.
2. Міністерству транспорту та зв'язку подавати щороку до
31 березня Кабінетові Міністрів України інформацію про хід
виконання Програми, затвердженої цією постановою.

Прем'єр-міністр України Ю.ЄХАНУРОВ
Інд. 21

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 7 березня 2006 р. N 257
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
будівництва та розвитку мережі
метрополітенів на 2006-2010 роки

Загальна частина
Проблема забезпечення належного рівня транспортного
обслуговування населення великих міст зумовлена, зокрема, значним
збільшенням в останні роки кількості засобів автомобільного
пасажирського транспорту малої місткості, що значно ускладнює рух
транспорту та підвищує небезпеку перевезень, а також відсутністю
можливості реконструкції центральних частин міст для збільшення
пропускної спроможності вулиць.
Забезпечити надійні перевезення пасажирів у великих містах
можливо переважно шляхом здійснення будівництва та розвитку мережі
метрополітенів.
Метрополітен є екологічно чистий, швидкісний, комфортний і
безпечний вид пасажирського транспорту з найбільшою провізною
спроможністю. В світі спостерігається стала тенденція до розвитку
метрополітенів, збільшення їх ролі у загальноміських перевезеннях.
В Україні функціонують три метрополітени - Київський,
Харківський та Дніпропетровський, будується метрополітен у
м. Донецьку. Загальний обсяг перевезень пасажирів у метрополітені
становить близько 14 відсотків обсягу міських пасажирських
перевезень.
Як свідчить світовий досвід метробудування, створення
нормальних умов для перевезення пасажирів можливе за протяжності
ліній в середньому 30 кілометрів на 1 млн. мешканців. Проте навіть
у Києві, де мережа метрополітену найбільш розвинута, цей показник
становить менш як 20 кілометрів на 1 млн. мешканців.
Аналіз причин виникнення проблеми
розвитку мережі метрополітенів та обґрунтування
необхідності її розв'язання
Недостатні темпи метробудування значною мірою зумовлені
відсутністю належної державної політики у цій сфері.
Вирішення питань проектування та будівництва нових ліній
метрополітенів, придбання і ремонту рухомого складу та
устатковання, що необхідне для нормального їх функціонування,
здійснюється підприємствами метрополітенів, обласними і Київською
міською державними адміністраціями без необхідної державної
підтримки та координації.
В Україні практично немає підприємств з виробництва рухомого
складу та більшості номенклатури устатковання метрополітенів, а
освоєння розробок та серійного виготовлення вагонів, тунельних
ескалаторів, вентиляційного обладнання здійснюється повільно через
відсутність планового підходу та достатніх обсягів фінансування.
Для придбання техніки для метрополітенів за межами України
витрачається значно більше коштів, ніж необхідно для закупівлі
вітчизняної продукції.
Вагонний парк метрополітенів налічує 959 одиниць, з них із
строком експлуатації до 20 років - 225, 21-31 - 447, понад
31 рік - 287. Такий стан свідчить про необхідність термінового
вжиття заходів для оновлення вагонного парку.
Велика частина устатковання підстанцій, електромеханічного
устатковання (насоси, вентилятори, ескалатори) та устатковання
систем автоматики руху поїздів вичерпала технічний ресурс і
потребує заміни або значних витрат на капітальний ремонт.
Система спостереження за процесом перевезення, яка
створювалася у 60-ті роки минулого сторіччя, морально та технічно
застаріла - дає обмежену інформацію, через що неможливо оперативно
управляти перевезеннями пасажирів, і не відповідає вимогам безпеки
руху поїздів в умовах постійного зростання його інтенсивності та
пасажиропотоків. Також відсутні системи обліку пасажирів пільгових
категорій, що не дає змоги визначати точні розміри компенсаційних
виплат за їх перевезення.
Науково-дослідними установами не проводяться наукові та
техніко-економічні дослідження і супроводження питань будівництва
та експлуатації метрополітенів, розроблення нормативних
документів, зокрема щодо забезпечення безпеки руху, екологічної
безпеки, охоронних систем. Внаслідок цього кожний метрополітен
самостійно розробляє нормативні документи, що значно ускладнює
роботу та призводить до зайвих витрат.
Необхідно розробити та запровадити єдині стандарти у сфері
підготовки спеціалістів для метрополітенів, їх перепідготовки та
підвищення кваліфікації в процесі виробничої діяльності.
На забезпечення належного розвитку та функціонування
метрополітенів у великих містах як надійної, економічно вигідної,
соціально необхідної і доступної для більшості населення
транспортної пасажирської системи спрямовується ця Програма.
Мета та основні завдання Програми
Метою Програми є поліпшення транспортного обслуговування
населення великих міст, підвищення рівня технічного оснащення та
ефективності роботи метрополітенів, збільшення питомої ваги
перевезень пасажирів метрополітенами у міських пасажирських
перевезеннях.
Для досягнення визначеної мети необхідно розв'язати такі
основні завдання:
забезпечити державну підтримку та координацію діяльності
центральних і місцевих органів влади у вирішенні питань розвитку
мережі метрополітенів;
виконати комплекс робіт із капітального будівництва ліній
метрополітену в мм. Дніпропетровську, Донецьку, Києві і Харкові;
задовольнити потреби метрополітенів в рухомому складі,
тунельних ескалаторах та іншому устаткованні;
провести дослідження та підготувати техніко-економічне
обґрунтування необхідності розширення мережі метрополітенів, у
тому числі будівництва "міні-метро" та "легкого метро";
удосконалити нормативно-правове забезпечення діяльності
метрополітенів;
забезпечити безпеку руху та охорону метрополітенів від актів
незаконного втручання в їх роботу.
Для розв'язання зазначених завдань здійснюються заходи,
наведені у додатку.
Визначення шляхів і способів розв'язання проблеми
Проблема забезпечення належного рівня міських пасажирських
перевезень розв'язуватиметься шляхом:
прискорення темпів будівництва метрополітенів у
мм. Дніпропетровську, Донецьку, Києві і Харкові та вирішення
питань щодо початку будівництва метрополітенів в інших великих
містах, де є така потреба;
освоєння виробництва та серійного виготовлення на вітчизняних
підприємствах вагонів метрополітену нового покоління, тунельних
ескалаторів, будівельних конструкцій, іншого устатковання для
метрополітенів, а також створення виробничої бази для виготовлення
комплектувальних виробів та проведення модернізації, ремонту і
відновних робіт;
проведення капітального ремонту і відновлення рухомого складу
та іншого устатковання метрополітенів в обсязі, за якого
досягаються необхідні технічні характеристики та продовження
строків експлуатації;
заміни в метрополітенах устатковання, пристроїв та систем,
які вичерпали свій технічний ресурс, на принципово нові, технічні
та економічні характеристики яких забезпечують необхідний рівень
надійності та функціональності в експлуатації, зменшення
експлуатаційних витрат;
упровадження технічних засобів для запобігання актам
незаконного втручання в роботу метрополітенів та ліквідації
надзвичайних ситуацій, зокрема автоматичних установок
пожежогасіння у вагонах електропоїздів в тупиках ліній, шафах
керування ескалаторами, похилих ходах, підвагонному просторі.
Передбачається встановлення нових автоматизованих систем
керування рухомим складом і процесом перевезення, які
забезпечуватимуть можливість оперативного контролю та у разі
потреби втручання в роботу устатковання та процес перевезення, а
також відображення та збереження даних телеметрії, виконання
графіка руху поїздів, телекерування устаткованням.
Загальна потреба у вагонах з урахуванням розвитку мережі
метрополітенів у період 2006-2010 років становить близько
500 одиниць. Оновлення вагонного парку метрополітенів
проводитиметься за рахунок освоєння акціонерним товариством
"Крюківський вагонобудівний завод" виробництва вагонів нового
покоління, ходових частин вагонів, асинхронних тягових приводів,
герметичних міжвагонних переходів, візків з пневматичними
ресорами, автоматичних систем пожежогасіння. Потреба в рухомому
складі повинна також задовольнятися шляхом його придбання на
заводах держав - членів СНД.
Для продовження строку експлуатації вагонів, які
використовуються понад 31 рік, у Київському та Харківському
метрополітенах проводитиметься їх капітальний ремонт.
Крім того, на вітчизняних заводах організовується
виготовлення ескалаторів, енергетичного, вентиляційного
обладнання, систем сигналізації та керування.
Необхідно забезпечити координацію робіт з розроблення та
прийняття нормативних документів з питань будівництва об'єктів
метрополітенів, виробництва рухомого складу та іншого
устатковання, забезпечення безпеки руху, пожежної та екологічної
безпеки, охорони праці тощо.
Визначаються навчальні заклади для організації навчання та
професійної підготовки працівників метрополітенів і підприємств,
що здійснюють їх будівництво, а також наукові установи для
розроблення нормативної документації та наукового супроводження у
сфері метрополітенів.
Під час проектування та будівництва нових ліній і станцій
метрополітену слід враховувати досвід будівництва та експлуатації
метрополітенів у світі, зокрема в державах - членах СНД.
Генеральними планами розвитку міст передбачається з
урахуванням необхідності оптимальної взаємодії з наземними видами
транспорту розміщення в районі станцій метро великих торговельних
і культурних центрів, що забезпечить найбільш ефективне
використання можливостей метрополітенів та дає змогу уникнути
недоцільної конкуренції між метрополітеном та іншими видами
міського пасажирського транспорту.
Фінансування Програми
Фінансування Програми передбачається здійснювати за рахунок
державного (у межах реальних його можливостей) і місцевих бюджетів
та інших джерел (зокрема власних коштів метрополітенів).
Обсяг коштів, що необхідний для виконання завдань Програми,
становить понад 11 млрд. гривень.
Організація та контроль за виконанням Програми
Замовником Програми є Мінтрансзв'язку, а замовниками
будівництва метрополітенів - Київська міська, Харківська,
Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Одеська та Львівська
обласні держадміністрації.
Вибір виконавців робіт, у тому числі науково-дослідних,
проектних і конструкторських організацій, здійснюється відповідно
до законодавства про державні закупівлі.
Контроль за виконанням Програми здійснюється замовником, а
також відповідними обласними і Київською міською
держадміністраціями.
Очікувані результати
Передбачається побудувати та ввести в експлуатацію дільниці
метрополітенів у м. Києві протяжністю 19,4 кілометра, у
м. Донецьку - 10,3 кілометра, у м. Харкові - 6,7 кілометра, у
м. Дніпропетровську - 2,4 кілометра.
Виконання Програми дасть можливість:
у соціальній сфері - забезпечити розвиток існуючої мережі
підземних шляхів у мм. Києві, Харкові, Дніпропетровську та
введення в експлуатацію метрополітену в м. Донецьку, за рахунок
чого значно підвищити рівень задоволення потреб населення цих міст
та приміських районів у якісних перевезеннях у міському
сполученні;
в економічній сфері - освоїти серійне виробництво
конкурентоспроможного рухомого складу, а також великої
номенклатури устатковання, що дасть змогу забезпечити економічне
зростання вітчизняних підприємств-виробників, зменшити залежність
України від імпорту рухомого складу з держав - членів СНД,
якнайповніше використати науково-технічний та виробничий потенціал
нашої держави, створити нові робочі місця;
у технологічній сфері - впровадити нові комфортабельні вагони
метро та інше високотехнологічне устатковання з високим рівнем
інновацій, зокрема в плані енергозбереження, а також провести
дослідження та підготувати теоретичні обґрунтування впровадження у
великих містах "міні-метро" та "легкого метро";
в екологічній сфері - зменшити транспортне навантаження на
вулицях, поліпшити стан навколишнього середовища в містах.

Додаток
до Державної програми
ОСНОВНІ ЗАХОДИ
з будівництва та розвитку мережі
метрополітенів на 2006-2010 роки
(млн. грн.) --------------------------------------------------------------------------------------------- |Найменування |Відповідальні|Строк|Орієнтов-| У тому числі за роками виконання | |заходу |за виконання |вико-|ний обсяг|---------------------------------------------| | | |нан- |фінансу- | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | | | |ня, |вання (у | | | | | | | | |роки |тому | | | | | | | | | |числі з | | | | | | | | | |держав- | | | | | | | | | |ного | | | | | | | | | |---------| | | | | | | | | |місцевого| | | | | | | | | |бюджетів)| | | | | | |-------------------------------------------------------------------------------------------| | Комунальне підприємство "Київський метрополітен" | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |1. Здійснення | |капітального | |будівництва: | |-------------------------------------------------------------------------------------------| | Святошинсько-броварська лінія | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |другого |Київська |2006-| 49,6 | 20 | 29,6 | | | | |виходу на |міськдерж- |2007 | (24,8 | (10 | (14,8 | | | | |станції |адміністрація| | ----- | --- | ----- | | | | |"Дарниця" |разом з КП | | 24,8) | 10) | 14,8) | | | | | |"Київський | | | | | | | | | |метрополітен"| | | | | | | | | |(далі - | | | | | | | | | |Київський | | | | | | | | | |метрополітен)| | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |другого | -"- | -"- | 130,05 | 15 | 115,05 | | | | |виходу на | | | (65 | (7,5 | (57,5 | | | | |станції | | | ------ | ---- | ------ | | | | |"Вокзальна" | | | 65,05) | 7,5) | 57,55) | | | | |-------------------------------------------------------------------------------------------| | Куренівсько-червоноармійська лінія | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |дільниці від | -"- |2006-| 576,1 | 303,1 | 136,5 | 136,5 | | | |станції | |2008 | (288,05 | (151,55| (68,25 | (68,25 | | | |"Либідська" | | | ------- | -------| ------ | ------ | | | |до станції | | | 288,05) | 151,55)| 68,25) | 68,25) | | | |"Виставковий | | | | | | | | | |центр" | | | | | | | | | |(протяжність | | | | | | | | | |5 кілометрів, | | | | | | | | | |чотири станції)| | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |майстерень з |Київська |2006-| 289,5 | 150 | 139,5 | | | | |ремонту |міськдерж- |2007 | (144,75 | (75 | (69,75 | | | | |ескалаторів |адміністрація|(бу- | ------- | --- | ------ | | | | | |разом з |дів- | 144,75) | 75) | 69,75) | | | | | |Київським |ниц- | | | | | | | | |метропо- |тво | | | | | | | | |літеном |роз- | | | | | | | | | |поча-| | | | | | | | | |то у | | | | | | | | | |1995 | | | | | | | | | |році)| | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |дільниці від | -"- |2010-| 30 | | | | | 30 | |станції | |2020 | (15 | | | | | (15 | |"Виставковий | | | --- | | | | | --- | |центр" до | | | 15) | | | | | 15) | |станції | | | | | | | | | |"Теремки" | | | | | | | | | |(протяжність | | | | | | | | | |2,6 кілометра, | | | | | | | | | |дві станції) | | | | | | | | | |-------------------------------------------------------------------------------------------| | Сирецько-печерська лінія | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |дільниці від | -"- |2006 | 674,7 | 674,7 | | | | | |станції | |(бу- | (337,35 | (337,35| | | | | |"Харківська" | |дів- | ------- | -------| | | | | |до станції | |ниц- | 337,35) | 337,35)| | | | | |"Червоний | |тво | | | | | | | |хутір" з | |роз- | | | | | | | |електродепо | |поча-| | | | | | | |"Харківське" | |то у | | | | | | | |(протяжність | |2003 | | | | | | | |3,5 кілометра, | |році)| | | | | | | |три станції) | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |виходу на | -"- |2006-| 160,2 | 1,1 | 59 | 100,1 | | | |станції | |2008 | (79,5 | (0 | (29,5 | (50 | | | |"Львівська | |(бу- | ----- | ---- | ----- | ----- | | | |брама" | |дів- | 80,7) | 1,1) | 29,5) | 50,1) | | | | | |ниц- | | | | | | | | | |тво | | | | | | | | | |роз- | | | | | | | | | |поча-| | | | | | | | | |то у | | | | | | | | | |1997 | | | | | | | | | |році)| | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |дільниці від | -"- |2007-| 415 | | 74 | 250 | 51 | 40 | |станції | |2010 | (207,5 | | (37 | (125 | (25,5 | (20 | |"Червоний | | | ------ | | --- | ---- | ----- | --- | |хутір" до | | | 207,5) | | 37) | 125) | 25,5) | 20) | |станції | | | | | | | | | |"Дарницький | | | | | | | | | |вокзал" | | | | | | | | | |(протяжність | | | | | | | | | |6,2 кілометра, | | | | | | | | | |три станції) | | | | | | | | | |-------------------------------------------------------------------------------------------| | Подільсько-вигурівська лінія | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |дільниці від |Київська |2006-|3708,65 | 800 | 900 | 900 | 608,65 | 500 | |станції |міськдерж |2015 |(1854,3 | (400 | (450 | (450 | (304,3 | (250 | |"Вокзальна" |адміністрація| |-------- | ---- | ---- | ---- | ------- | ---- | |до станції |разом з | |1854,35) | 400) | 450) | 450) | 304,35) | 250) | |"Братиславська"|Київським | | | | | | | | |з електродепо |метропо- | | | | | | | | |"Воскресенське"|літеном | | | | | | | | |та | | | | | | | | | |відгалуженням | | | | | | | | | |на станцію | | | | | | | | | |"Проспект | | | | | | | | | |Ватутіна" | | | | | | | | | |(протяжність | | | | | | | | | |15 кілометрів, | | | | | | | | | |одинадцять | | | | | | | | | |станцій) | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |дільниці від | -"- |2010-| 15 | | | | | 15 | |станції | |2020 | (7,5 | | | | | (7,5 | |"Вокзальна" до | | | ---- | | | | | ---- | |станції | | | 7,5) | | | | | 7,5) | |"Солом'янська" | | | | | | | | | |(протяжність | | | | | | | | | |2,3 кілометра, | | | | | | | | | |дві станції) | | | | | | | | | |-------------------------------------------------------------------------------------------| | Лівобережна лінія | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |дільниці від | -"- |2006-| 587,2 | 30 | 95 | 181,8 | 163,4 | 117 | |станції "Вулиця| |2015 | (293,6 | (15 | (47,5 | (90,9 | (81,7 | (58,5 | |Милославська" | | | ------ | --- | ----- | ----- | ----- | ----- | |до станції | | | 293,6) | 15) | 47,5) | 90,9) | 81,7) | 58,5) | |"Дніпровська" з| | | | | | | | | |електродепо | | | | | | | | | |"Троєщина" та | | | | | | | | | |відгалуженням | | | | | | | | | |на станцію | | | | | | | | | |"Лівобережна" | | | | | | | | | |Святошинсько- | | | | | | | | | |броварської | | | | | | | | | |лінії | | | | | | | | | |(протяжність | | | | | | | | | |9,2 кілометра, | | | | | | | | | |вісім станцій) | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |Разом | |2006-| 6636 | 1993,9 | 1548,65| 1568,4 | 823,05 | 702 | | | |2020 |(3317,35 | (996,4 | (774,3 | (784,15| (411,5 | (351 | | | | |-------- | ------ | -------| -------| ------- | ---- | | | | |3318,65) | 997,5) | 774,35)| 784,25)| 411,55) | 351) | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |2. Оновлення | |рухомого | |складу: | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |розроблення |Київська |2006 | 10,5 | 10,5 | | | | | |конструкції, |міськдерж- | | (0 | (0 | | | | | |виготовлення та|адміністрація| | ----- | ----- | | | | | |випробування |разом з | | 10,5) | 10,5) | | | | | |вітчизняних |Київським | | | | | | | | |вагонів |метропо- | | | | | | | | |метрополітену |літеном і АТ | | | | | | | | |(виготовлення |"Крюківський | | | | | | | | |дослідного |вагонобудів- | | | | | | | | |п'ятивагонного |ний завод" | | | | | | | | |поїзда) |(далі - | | | | | | | | | |Крюківський | | | | | | | | | |завод) | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |освоєння |Мінтранс- |2006-| 25,4 | 12,6 | 12,8 | | | | |серійного |зв'язку, |2007 | (12 | (6 | (6 | | | | |виробництва |Мінпромполі- | | ----- | ---- | ---- | | | | |вагонів |тики, | | 13,4) | 6,6) | 6,8) | | | | |з імпульсним |Київська | | | | | | | | |тяговим |міська, | | | | | | | | |приводом |обласні | | | | | | | | | |держадмініс- | | | | | | | | | |трації разом | | | | | | | | | |з метропо- | | | | | | | | | |літенами та | | | | | | | | | |Крюківським | | | | | | | | | |заводом | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |освоєння | -"- |2006-| 30 | 0,6 | 14,6 | 14,8 | | | |серійного | |2008 | (14,3 | (0 | (7,15 | (7,15 | | | |виробництва | | | ----- | ---- | ----- | ----- | | | |вагонів з | | | 15,7) | 0,6) | 7,45) | 7,65) | | | |асинхронним | | | | | | | | | |тяговим | | | | | | | | | |приводом | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |придбання |Київська |2006-| 873,2 | 210 | 180 | 54 | 162,8 | 266,4 | |вагонів, з них |міськдерж- |2010 | (436,6 | (105 | (90 | (27 | (81,4 | (133,2 | |125 - для нових|адміністрація| | ------ | ---- | --- | --- | ----- | ------ | |дільниць |разом з | | 436,6) | 105) | 90) | 27) | 81,4) | 133,2) | |метрополітену, |Київським | |(241 |(60 |(50 |(15 |(44 |(72 | |116 - для |метропо- | |вагон) |вагонів)|вагонів)|вагонів)|вагони) |вагони) | |заміни фізично |літеном | | | | | | | | |зношеного | | | | | | | | | |рухомого складу| | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |заміна рам | -"- |2006-| 35 | 18,75 | 16,25 | | | | |візків вагонів | |2007 | (17,48 | (9,38 | (8,1 | | | | |метрополітену | | | ------ | ----- | ----- | | | | | | | | 17,52) | 9,37) | 8,15) | | | | | | | |(700 рам)|(375 |(325 | | | | | | | | |рам) |рам) | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |придбання | -"- |2006-| 4 | 0,5 | 1 | 1 | 0,5 | 1 | |автодрезин | |2010 | (2 | (0,25 | (0,5 | (0,5 | (0,25 | (0,5 | |для ремонтно- | | | -- | ----- | ---- | ---- | ----- | ---- | |регламентних | | | 2) | 0,25) | 0,5) | 0,5) | 0,25) | 0,5) | |робіт з | | |(8 |(1 |(2 |(2 |(1 |(2 | |утримання | | |одиниць) |одиниця)|одиниці)|одиниці)|одиниця) |одиниці)| |устатковання та| | | | | | | | | |споруд у | | | | | | | | | |тунелях | | | | | | | | | |метрополітену | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |Разом | | | 978,1 | 252,95| 224,65 | 69,8 | 163,3 | 267,4 | | | | | (482,38 | (120,63| (111,75| (34,65 | (81,65 | (133,7 | | | | | ------- | -------| -------| ------ | ------ | ------ | | | | | 495,72) | 132,32)| 112,9) | 35,15) | 81,65) | 133,7) | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |3. Впровадження|Київська |2006-| 28 | 18 | 10 | | | | |автоматизованої|міськдерж- |2007 | (0 | (0 | (0 | | | | |системи обліку |адміністрація| | --- | --- | --- | | | | |та контролю за |разом з | | 28) | 18) | 10) | | | | |перевезенням |Київським | | | | | | | | |пасажирів |метропо- | | | | | | | | | |літеном | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |Усього | | | 7642,1 | 2264,85| 1783,3 | 1638,2 | 986,35 | 969,4 | | | | |(3799,73 |(1117,03| (886,05| (818,8 |(493,15 | (484,7 | | | | |-------- |--------| -------| ------ |------- | ------ | | | | |3842,37) |1147,82)| 897,25)| 819,4) | 493,2) | 484,7) | |-------------------------------------------------------------------------------------------| | Державне підприємство Харківський метрополітен" | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |4. Здійснення | |капітального | |будівництва: | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |дільниці між |Харківська |2006-| 141 | 70 | 71 | | | | |станціями |облдерж- |2007 | (73,75 | (35 | (38,75 | | | | |"23 Серпня" і |адміністрація| | ------ | --- | ------ | | | | |"Олексіївська" |разом з | | 67,25) | 35) | 32,25) | | | | |(протяжність |міською радою| | | | | | | | |2,5 кілометра) |та ДП | | | | | | | | | |"Харківський | | | | | | | | | |метрополітен"| | | | | | | | | |(далі - | | | | | | | | | |Харківський | | | | | | | | | |метрополітен)| | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |дільниці між | -"- |2006-| 127,5 | 17,02 | 18,8 | 60 | 31,68 | | |станціями | |2009 | (69,92 | (2,27 | (7,65 | (40 | (20 | | |"Олексіївська" | | | ------ | ------ | ------ | --- | ------ | | |і "Проспект | | | 57,58) | 14,75) | 11,15) | 20) | 11,68) | | |Перемоги" | | | | | | | | | |(протяжність | | | | | | | | | |0,61 кілометра)| | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |дільниці між | -"- |2008-| 82 | | | 13,588 | 25 | 43,412| |станціями | |2010 | (21 | | | (0 | (12,5 | (8,5 | |"Метробудів- | | | --- | | | -------| ----- | -------| |ників імені | | | 61) | | | 13,588)| 12,5) | 34,912)| |Г.І. Ващенка" і| | | | | | | | | |"Державінська" | | | | | | | | | |(протяжність | | | | | | | | | |1,2 кілометра) | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |дільниці між |Харківська |2008-| 146,745 | | | 13,587 | 45,32 | 87,838 | |станціями |облдерж- |2010 | (63,4 | | | (0 | (15,4 | (48 | |"Державінська" |адміністрація| | ------- | | | -------| ------ | -------| |і "Одеська" |разом з | | 83,345) | | | 13,587)| 29,92) | 39,838)| |(протяжність |міською радою| | | | | | | | |2,4 кілометра) |та | | | | | | | | | |Харківським | | | | | | | | | |метропо- | | | | | | | | | |літеном | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |дільниці між | -"- |2010 | 25 | | | | | 25 | |станціями | | | (6,05 | | | | | (6,05 | |"Історичний | | | ------ | | | | | ------ | |музей" і "Площа| | | 18,95) | | | | | 18,95) | |Урицького" | | | | | | | | | |(протяжність | | | | | | | | | |1,8 кілометра) | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |розроблення | -"- |2006-| 5,5 | 1 | 0,5 | 1,5 | 1 | 1,5 | |техніко- | |2010 | (0 | (0 | (0 | (0 | (0 | (0 | |економічного | | | ---- | -- | ---- | ---- | -- | ---- | |обґрунтування | | | 5,5) | 1) | 0,5) | 1,5) | 1) | 1,5) | |та виконання | | | | | | | | | |проектних робіт| | | | | | | | | |з продовження | | | | | | | | | |будівництва | | | | | | | | | |дільниць | | | | | | | | | |Салтівської | | | | | | | | | |лінії до | | | | | | | | | |станцій "Площа | | | | | | | | | |Урицького" і | | | | | | | | | |"Дружби | | | | | | | | | |народів" | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |проектування та| -"- |2006-| 69,5 | 2,5 | 7,4 | 31,5 | 28,1 | | |будівництво | |2009 | (31,125 | (0 | (0 | (16,925| (14,2 | | |електродепо | | | ------- | --- | ---- | -------| ----- | | |Олексіївської | | | 38,375) | 2,5) | 7,4) | 14,575)| 13,9) | | |лінії на | | | | | | | | | |100 вагонів | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |Разом | | | 597,245 | 90,52 | 97,7 | 120,175| 131,1 | 157,75 | | | | |(265,245 | (37,27 | (46,4 | (56,925| (62,1 | (62,55 | | | | |-------- | ------ | ----- | -------| ----- | --- | | | | | 332) | 53,25) | 51,3) | 63,25) | 69) | 95,2) | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |5. Оновлення | |рухомого | |складу: | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |придбання |Харківська |2006-| 158 | 89 | 16,5 | 16,5 | 18 | 18 | |50 вагонів для |облдерж- |2010 | (107 | (72,5 | (8,25 | (8,25 | (9 | (9 | |забезпечення |адміністрація| | ---- | ----- | ----- | ----- | -- | -- | |пасажирських |разом з | | 51) | 16,5) | 8,25) | 8,25) | 9) | 9) | |перевезень на |міською радою| |(50 |(30 |(5 |(5 |(5 |(5 | |пускових та |та | |вагонів) |вагонів)|вагонів)|вагонів)|вагонів) |вагонів)| |діючих |Харківським | | | | | | | | |дільницях |метропо- | | | | | | | | |ліній |літеном | | | | | | | | |метрополітену | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |проведення | -"- | -"- | 31,5 | 6,3 | 6,3 | 6,3 | 6,3 | 6,3 | |капітального | | | (15,435 | (2,835| (3,15 | (3,15 | (3,15 | (3,15 | |ремонту вагонів| | | ------- | ------| ----- | ----- | ----- | ----- | |типу Єж-3, | | | 16,06) | 3,465)| 3,1) | 3,1) | 3,1) | 3,1) | |Єм-508Т, | | |(90 |(18 |(18 |(18 |(18 |(18 | |81-717, 81-714 | | |одиниць) |одиниць)|одиниць)|одиниць)|одиниць) |одиниць)| |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |заміна фізично | -"- | -"- | 25,3 | 2,3 | 9,2 | | 6,9 | 6,9 | |зношених | | | (12,535 | (1,035 | (4,6 | | (3,45 | (3,45 | |колісних пар, | | | ------- | ------ | ---- | | ----- | ----- | |рам візків, | | | 12,76) | 1,26) | 4,6) | | 3,45) | 3,45) | |резервуарів, | | |(110 |(10 |(40 | |(30 |(30 | |акумуляторних | | |одиниць) |одиниць)|одиниць)| |одиниць) |одиниць)| |батарей і | | | | | | | | | |вимикачів | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |придбання | -"- | -"- | 6,2 | | 1,2 | | 2,5 | 2,5 | |автодрезин для | | | (3,1 | | (0,6 | | (1,25 | (1,25 | |забезпечення | | | ---- | | ---- | | ----- | ----- | |ремонтно- | | | 3,1) | | 0,6) | | 1,25) | 1,25) | |регламентних | | |(10 | |(2 | |(4 |(4 | |робіт | | |одиниць) | |одиниці)| |одиниці) |одиниці)| |з утримання | | | | | | | | | |устатковання та| | | | | | | | | |споруд у | | | | | | | | | |тунелях | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |заміна фізично | -"- | -"- | 0,8 | 0,1 | | 0,1 | 0,3 | 0,3 | |зношених | | | (0,395 | (0,045 | | (0,05 | (0,15 | (0,15 | |автозчепів, | | | ------ | ------ | | ----- | ----- | ----- | |редукторів, | | | 0,405) | 0,055) | | 0,05) | 0,15) | 0,15) | |колісних | | |(6 |(1 | |(1 |(2 |(2 | |пар автодрезин | | |одиниць) |одиниця)| |одиниця)|одиниці) |одиниці)| |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |забезпечення |Харківська |2006-| 1,32 | 0,12 | 0,5 | | 0,4 | 0,3 | |впровадження |облдерж- |2010 | (0,654 | (0,054 | (0,25 | | (0,2 | (0,15 | |пристроїв для |адміністрація| | ------ | ------ | ----- | | ---- | ----- | |механізації |разом з | | 0,666) | 0,066) | 0,25) | | 0,2) | 0,15) | |виробничих |міською радою| | | | | | | | |процесів |та | | | | | | | | | |Харківським | | | | | | | | | |метропо- | | | | | | | | | |літеном | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |заміна | -"- | -"- | 3,817 | 0,563 | 0,662 | 0,128 | 1,253 | 1,211 | |автотранс- | | | (1,877 | (0,25 | (0,331 | (0,064 | (0,6265 | (0,6055| |портних засобів| | | ------ | ------ | ------ | ------ | ------- | -------| |із використаним| | | 1,94) | 0,313) | 0,331) | 0,064) | 0,6265) | 0,6055)| |ресурсом | | |(38 |(7 |(8 |(2 |(11 |(10 | |роботоздатності| | |одиниць) |одиниць)|одиниць)|одиниці)|одиниць) |одиниць)| |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |Разом | | | 227,237 | 98,383 | 34,362 | 23,028| 35,853 | 35,711 | | | | |(141,196 | (76,719| (17,181| (11,514| (17,9265|(17,8555| | | | |-------- | -------| -------| -------| --------|--------| | | | | 86,141) | 21,664)| 17,181)| 11,514)| 17,9265)|17,8555)| |-------------------------------------------------------------------------------------------| |6. Оновлення | |ескалаторного, | |енергетичного | |та іншого | |устатковання: | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |ремонт | -"- | -"- | 24,05 | 5 | 5,25 | 5,3 | 4 | 4,5 | |ескалаторів | | | (12,05 | (2,525 | (2,625 | (2,65 | (2 | (2,25 | |із заміною | | | ------ | ------ | ------ | ----- | -- | ----- | |балюстрад | | | 12) | 2,475) | 2,625) | 2,65) | 2) | 2,25) | |та панелей | | |(44 |(7 |(13 |(12 |(5 |(7 | |управління | | |одиниці) |одиниць)|одиниць)|одиниць)|одиниць) |одиниць)| |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |заміна кабелів | -"- | -"- | 1,125 | 0,625 | 0,125 | 0,125 | 0,125 | 0,125 | |живлення | | | (0,806 | (0,556 | (0,0625| (0,0625| (0,0625| (0,0625| |ескалаторних | | | ------ | ------ | -------| -------| -------| -------| |станцій | | | 0,319) | 0,069) | 0,0625)| 0,0625)| 0,0625)| 0,0625)| |та мереж | | |(17 |(5 |(3 |(3 |(3 |(3 | |електропоста- | | |кіломет- |кіломет-|кіломе- |кіломе- |кіломе- |кіломе- | |чання | | |рів) |рів) |три) |три) | три) | три) | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |заміна |Харківська |2006-| 1,937 | 0,337 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | |акумуляторних |облдерж- |2010 | (0,952 | (0,152 | (0,2 | (0,2 | (0,2 | (0,2 | |батарей |адміністрація| | ------ | ------ | ---- | ---- | ---- | ---- | |на підстанціях |разом з | | 0,985) | 0,185) | 0,2) | 0,2) | 0,2) | 0,2) | | |міською радою| |(10 |(2 |(2 |(2 |(2 |(2 | | |та | |одиниць) |одиниці)|одиниці)|одиниці)|одиниці) |одиниці)| | |Харківським | | | | | | | | | |метропо- | | | | | | | | | |літеном | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |заміна | -"- | -"- | 0,45 | 0,09 | 0,09 | 0,09 | 0,09 | 0,09 | |електродвигунів| | | (0,22 | (0,04 | (0,045 | (0,045 | (0,045 | (0,045 | |головного | | | ----- | ----- | ------ | ------ | ------ | ------ | |приводу | | | 0,23) | 0,05) | 0,045) | 0,045) | 0,045) | 0,045) | |ескалаторів | | |(5 |(1 |(1 |(1 |(1 |(1 | |станцій | | |одиниць) |одиниця)|одиниця)|одиниця)|одиниця) |одиниця)| |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |заміна фізично | -"- | -"- | 3,8 | 1,4 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | |зношеного | | | (2,1 | (0,9 | (0,3 | (0,3 | (0,3 | (0,3 | |насосного, | | | ---- | ---- | ---- | ---- | ---- | ---- | |вентиляційного,| | | 1,7) | 0,5) | 0,3) | 0,3) | 0,3) | 0,3) | |калориферного | | |(170 |(50 |(30 |(30 |(30 |(30 | |та іншого | | |одиниць) |одиниць)|одиниць)|одиниць)|одиниць) |одиниць)| |устатковання | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |виконання робіт| -"- | -"- | 2,677 | 0,84 | 0,34 | 0,47 | 0,536 | 0,491 | |із заміни | | |(1,5715 | (0,653 | (0,17 | (0,235 | (0,268 | (0,2455| |високовольтних | | |------- | ------ | ----- | ------ | ------ | -------| |вимикачів | | |1,1055) | 0,187) | 0,17) | 0,235) | 0,268) | 0,2455)| |ВЕМ-10, | | |(65 |(16 |(10 |(12 |(14 |(13 | |модернізації | | |одиниць) |одиниць)|одиниць)|одиниць)|одиниць) |одиниць)| |вимикачів | | | | | | | | | |постійного | | | | | | | | | |струму ВАБ-42, | | | | | | | | | |схем | | | | | | | | | |управління, | | | | | | | | | |автоматики | | | | | | | | | |захисту та | | | | | | | | | |сигналізації на| | | | | | | | | |підстанціях | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |встановлення | -"- | -"- | 0,932 | 0,175 | 0,206 | 0,201 | 0,2 | 0,15 | |люмінесцентних | | | (0,4565 | (0,078 | 0,103 | (0,1005| (0,1 | (0,075 | |світильників та| | | ------- | ------ | ------ | -------| ---- | ------ | |оновлення | | | 0,4755) | 0,097) | 0,103) | 0,1005)| 0,1) | 0,075) | |електричних | | | | | | | | | |роз'єднувачів у| | | | | | | | | |тунелях | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |Разом | | | 34,971 | 8,467 | 7,011 | 7,186 | 5,951 | 6,356 | | | | | (18,156 | (4,904 | (3,5055| (3,593 | (2,9755| (3,178 | | | | | ------- | ------ | -------| ------ | -------| ------ | | | | | 16,815) | 3,563) | 3,5055)| 3,593) | 2,9755)| 3,178) | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |7. Реконструкція | |систем | |автоматики | |керування, | |зв'язку та | |сигналізації: | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |реконструкція |Харківська |2006 | 0,225 | 0,225 | | | | | |системи |облдерж- | | (0,1 | (0,1 | | | | | |поїзного |адміністрація| | ------ | ------ | | | | | |радіозв'язку |разом з | | 0,125) | 0,125) | | | | | |дільниці між |міською радою| | | | | | | | |станціями |та | | | | | | | | |"Маршала |Харківським | | | | | | | | |Жукова" і |метропо- | | | | | | | | |"Пролетарська" |літеном | | | | | | | | |з використанням| | | | | | | | | |випромінюваль- | | | | | | | | | |ного кабелю | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |оснащення | -"- |2006-| 0,345 | 0,075 | 0,075 | 0,06 | 0,075 | 0,06 | |головних | |2010 | (0,165 | (0,0375| (0,0375| (0,03 | (0,03 | (0,03 | |вагонів | | | ------ | -------| -------| ----- | ------ | ----- | |радіостанціями | | | 0,18) | 0,0375)| 0,0375)| 0,03) | 0,045) | 0,03) | |УК-діапазону, | | |(48 |(10 |(10 |(9 |(10 |(9 | |заміна | | |одиниць) |одиниць)|одиниць)|одиниць)|одиниць) |одиниць)| |пристроїв | | | | | | | | | |зв'язку | | | | | | | | | |"пасажир- | | | | | | | | | |машиніст", | | | | | | | | | |станційних | | | | | | | | | |радіостанцій | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |реконструкція | -"- | -"- | 2,75 | 0,6 | 0,5 | 0,55 | 0,55 | 0,55 | |систем | | | (1,345 | (0,27 | (0,25 | (0,275 | (0,275 | (0,275 | |адміністра- | | | ------ | ----- | ----- | ------ | ------ | ------ | |тивно- | | | 1,405) | 0,33) | 0,25) | 0,275) | 0,275) | 0,275) | |господарчого та| | | | | | | | | |диспетчерського| | | | | | | | | |зв'язку на | | | | | | | | | |основі | | | | | | | | | |цифрових | | | | | | | | | |технологій, | | | | | | | | | |заміна зношених| | | | | | | | | |ліній зв'язку | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |реконструкція | -"- | -"- | 2 | 0,5 | | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |системи | | | (0,975 | (0,225 | | (0,25 | (0,25 | (0,25 | |годинникового | | | ------ | ------ | | ----- | ----- | ----- | |устатковання | | | 1,025) | 0,275) | | 0,25) | 0,25) | 0,25) | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |встановлення | -"- | -"- | 4,768 | 1,4 | 0,808 | 0,88 | 0,8 | 0,88 | |автоматизованих| | | (2,584 | (0,9 | (0,404 | (0,44 | (0,4 | (0,44 | |систем | | | ------ | ---- | ------ | ----- | ---- | ----- | |керування | | | 2,184) | 0,5) | 0,404) | 0,44) | 0,4) | 0,44) | |об'єктами | | | | | | | | | |метрополітену | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |придбання | -"- | -"- | 2,428 | 0,75 | 0,4 | 0,4 | 0,478 | 0,4 | |засобів | | | (1,314 | (0,475 | (0,2 | (0,2 | (0,239 | (0,2 | |електронно- | | | ------ | ------ | ---- | ---- | ------ | ---- | |обчислювальної | | | 1,114) | 0,275) | 0,2) | 0,2) | 0,239) | 0,2) | |техніки для | | | | | | | | | |автоматизації | | | | | | | | | |робочих місць | | | | | | | | | |на виробничих | | | | | | | | | |дільницях | | | | | | | | | |підрозділів | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |реконструкція |Харківська |2006-| 4,45 | 1,09 | 0,84 | 0,84 | 0,84 | 0,84 | |систем |облдерж- |2010 | (2,308 | (0,628 | (0,42 | (0,42 | (0,42 | (0,42 | |автоматичного |адміністрація| | ------ | ------ | ----- | ----- | ----- | ----- | |керування |разом з | | 2,142) | 0,462) | 0,42) | 0,42) | 0,42) | 0,42) | |установками |міською радою| |(35 |(7 |(7 |(7 |(7 |(7 | |основної |та | |одиниць) |одиниць)|одиниць)|одиниць)| одиниць)|одиниць)| |вентиляції, у |Харківським | | | | | | | | |тому числі |метропо- | | | | | | | | |заміна шаф |літеном | | | | | | | | |керування | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |Разом | | | 16,966 | 4,64 | 2,623 | 3,23 | 3,243 | 3,23 | | | | | (8,791 | (2,628 | (1,3115| (1,615 | (1,6215| (1,615 | | | | | ------ | ------ | -------| ------ | -------| ------ | | | | | 8,175) | 2,012) | 1,3115)| 1,615) | 1,6215)| 1,615) | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |8. Оновлення | |верхньої будови | |колії та | |тунельних | |споруд: | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |заміна зношених| -"- | -"- | 6,283 | 2,161 | 0,961 | 1,054 | 1,054 | 1,053 | |елементів | | | (3,58 | (1,52 | (0,48 | (0,527 | (0,527 | (0,526 | |верхньої будови| | | ------ | ------ | ------ | ------ | ------ | ------ | |колії та | | | 2,703) | 0,641) | 0,481) | 0,527) | 0,527) | 0,527) | |елементів з | | |(18 |(6 |(3 |(3 |(3 |(3 | |використаним | | |кіломет- |кіломет-|кіломет-|кіломе- |кіломе- |кіломе- | |ресурсом | | |рів) |рів) |ри) |три) |три) |три) | |роботоздатності| | | | | | | | | |(рейки, | | | | | | | | | |хрестовини, | | | | | | | | | |стрілкові | | | | | | | | | |переводи, | | | | | | | | | |вістряки тощо) | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |заміна брусів | -"- | -"- | 0,566 | 0,113 | 0,113| 0,113 | 0,113 | 0,114 | |перевідних, | | | (0,275 | (0,05 | (0,056| (0,056 | (0,056 | (0,057 | |шпал дерев'яних| | | ------ | ------ | ------| ------ | ------ | ------ | | | | | 0,291) | 0,063) | 0,057)| 0,057) | 0,057) | 0,057) | | | | |(5000 |(1000 |(1000 |(1000 |(1000 |(1000 | | | | |одиниць) |одиниць)|одиниць)|одиниць)|одиниць) |одиниць)| |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |впровадження | -"- | -"- | 3 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | |прогресивних | | | (1,47 | (0,27 | (0,3 | (0,3 | (0,3 | (0,3 | |технологій | | | ----- | ----- | ---- | ---- | ---- | ---- | |закріплення | | | 1,53) | 0,33) | 0,3) | 0,3) | 0,3) | 0,3) | |ґрунтів | | | | | | | | | |і підсилення | | | | | | | | | |будівельних | | | | | | | | | |конструкцій | | | | | | | | | |споруд, | | | | | | | | | |на основі | | | | | | | | | |застосування | | | | | | | | | |хімічних | | | | | | | | | |сполук, | | | | | | | | | |полімерних та | | | | | | | | | |композиційних | | | | | | | | | |матеріалів | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |Разом | | | 9,849 | 2,874 | 1,674 | 1,767 | 1,767 | 1,767 | | | | | (5,325 | (1,84 | (0,836 | (0,883 | (0,883 | (0,883 | | | | | ------ | ------ | ------ | ------ | ------ | ------ | | | | | 4,524) | 1,034) | 0,838) | 0,884) | 0,884) | 0,884) | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |9. Забезпечення | |протипожежного | |захисту | |об'єктів: | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |оснащення |Харківська |2006-| 0,976 | 0,607 | 0,075 | 0,098 | 0,098 | 0,098 | |об'єктів |облдерж- |2010 | (0,7345 | (0,55 | (0,0375| (0,049 | (0,049 | (0,049 | |первинними |адміністрація| | ------- | ------ | -------| ------ | ------ | ------ | |засобами |разом з | | 0,2415) | 0,057) | 0,0375)| 0,049) | 0,049) | 0,049) | |пожежогасіння |міською радою| |(610 |(150 |(100 |(120 |(120 |(120 | |згідно з |та | |одиниць) |одиниць)|одиниць)|одиниць)|одиниць) |одиниць)| |нормами |Харківським | | | | | | | | | |метропо- | | | | | | | | | |літеном | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |обладнання | -"- | -"- | 2,09 | 1,05 | 0,26 | 0,26 | 0,26 | 0,26 | |об'єктів | | | (1,405 | (0,885 | (0,13 | (0,13 | (0,13 | (0,13 | |метрополітену | | | ------ | ------ | ----- | ----- | ----- | ----- | |системами | | | 0,685) | 0,165) | 0,13) | 0,13) | 0,13) | 0,13) | |автоматичної | | |(22 |(6 |(4 |(4 |(4 |(4 | |пожежної і | | |одиниці) |одиниць)|одиниці)|одиниці)|одиниці) |одиниці)| |охоронної | | | | | | | | | |сигналізації та| | | | | | | | | |проведення | | | | | | | | | |капітального | | | | | | | | | |ремонту систем | | | | | | | | | |сигналізації | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |проведення | -"- | -"- | 2,98 | 1,2 | 0,43 | 0,45 | 0,45 | 0,45 | |ремонту | | | (1,84 | (0,95 | (0,215 | (0,225 | (0,225 | (0,225 | |дільниць | | | ----- | ----- | ------ | ------ | ------ | ------ | |тунельного | | | 1,14) | 0,25) | 0,215) | 0,225) | 0,225) | 0,225) | |водопроводу з | | |(32 |(8 |(6 |(6 |(6 |(6 | |використанням | | |кіломет- |кіломет-|кіломет-|кіломет-|кіломет- |кіломет-| |вузлів | | |ри) |рів) |рів) |рів) |рів) |рів) | |і труб із | | | | | | | | | |поліхлорвінілу | | | | | | | | | |та ізоляція їх | | | | | | | | | |сучасними | | | | | | | | | |матеріалами | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |Разом | | | 6,046 | 2,857 | 0,765 | 0,808 | 0,808 | 0,808 | | | | | (3,9795 | (2,385 | (0,3825| (0,404 | (0,404 | (0,404 | | | | | ------- | ------ | -------| ------ | ------ | ------ | | | | | 2,0665) | 0,472) | 0,3825)| 0,404) | 0,404) | 0,404) | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |10. Забезпе- | |чення безпеки | |пасажирських | |перевезень: | |-------------------------------------------------------------------------------------------| |розроблення і |Харківська |2006-| 3,3 | 1,3 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |впровадження |облдерж- |2010 | (2,025 | (1,025 | (0,25 | (0,25 | (0,25 | (0,25 | |систем для |адміністрація| | ------ | ------ | ----- | ----- | ----- | ----- | |відеозапису |разом з | | 1,275) | 0,275) | 0,25) | 0,25) | 0,25) | 0,25) | |екстремальних |міською радою| | | | | | | | |подій |та | | | | | | | | |та надзвичайних|Харківським | | | | | | | | |ситуацій, |метропо- | | | | | | | | |запису та |літеном | | | | | | | | |передачі | | | | | | | | | |відеозображення| | | | | | | | | |із станцій на | | | | | | | | | |єдиний | | | | | | | | | |диспетчерський | | | | | | | | | |центр та заміна| | | | | | | | | |системи | | | | | | | | | |теленагляду за | | | | | | | | | |пасажирами на | | | | | | | | | |кольорову | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |оснащення | -"- | -"- | 5,9 | 2,3 | 0,9 | 1,0 | 0,8 | 0,9 | |рухомого складу| | | (3,55 | (0,45 | (1,75 | (0,5 | (0,4 | (0,45 | |мікропро- | | | ----- | ----- | ----- | ---- | ---- | ----- | |цесорною | | | 2,35) | 0,55) | 0,45) | 0,5) | 0,4) | 0,45) | |системою | | |(135 |(35 |(25 |(25 |(25 |(25 | |безпеки руху | | |одиниць) |одиниць)|одиниць)|одиниць)|одиниць) |одиниць)| |поїздів, | | | | | | | | | |системою радіо-| | | | | | | | | |сповіщення, у | | | | | | | | | |тому числі | | | | | | | | | |сертифікація | | | | | | | | | |апаратури та | | | | | | | | | |стендового | | | | | | | | | |обладнання | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |реконструкція | -"- | -"- | 1,6 | 0,6 | 0,2 | 0,3 | 0,2 | 0,3 | |мереж | | | (0,935 | (0,435 | (0,1 | (0,15 | (0,1 | (0,15 | |гучномовного | | | ------ | ------ | ---- | ----- | ---- | ----- | |сповіщення на | | | 0,665) | 0,165) | 0,1) | 0,15) | 0,1) | 0,15) | |13 станціях | | | | | | | | | |Холодногірсько-| | | | | | | | | |заводської | | | | | | | | | |лінії | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |реконструкція | -"- | -"- | 5,068 | 1 | 1,13 | 1,115 | 0,94 | 0,883 | |систем | | | (3,034 | (1 | (0,565 | (0,5575| (0,47 | (0,4415| |сигналізації, | | | ------ | -- | ------ | -------| ----- | -------| |централізації, | | | 2,034) | 0) | 0,565) | 0,5575)| 0,47) | 0,4415)| |блокування та | | | | | | | | | |автоматичного | | | | | | | | | |регулювання | | | | | | | | | |лінії швидкості| | | | | | | | | |на Холодно- | | | | | | | | | |гірськозавод- | | | | | | | | | |ській лінії | | | | | | | | | |---------------+-------------+-----+---------+--------+--------+--------+---------+--------| |розроблення за | -"- | -"- | 0,85 | 0,45 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | |участю фахівців| | | (0,56 | (0,36 | (0,05 | (0,05 | (0,05 | (0,05 | |наукових | | | ----- | ----- | ----- | ----- | ----- | ----- | |закладів та | | | 0,29) | 0,09) | 0,05) | 0,05) | 0,05) | 0,05) | |прийняття | | | | | | | | | |нормативних | | | | | | | | | |документів з | | | | | | | | | |експлуатації | | | | | | | | | |основних | | | | | | | | | |виробничих | | | | | | | | | |фондів та | | | | | | | | | |організації | | | | | | | | | |безпечних | | | | | | | | | |перевезень | | | | | | | | |



вгору