Про кодифікацію навчальної літератури для учнів з особливими освітніми потребами
МОН України; Наказ від 02.03.2017335
Документ v0335729-17, поточна редакція — Прийняття від 02.03.2017
 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

02.03.2017  № 335

Про кодифікацію навчальної літератури для учнів з особливими освітніми потребами

Відповідно до Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю, Міжнародної статистичної класифікації хвороб і споріднених проблем охорони здоров'я десятого перегляду, наказу Міністерства охорони здоров'я України від 08.10.98 р. № 297 "Про перехід органів і закладів охорони здоров'я України на Міжнародну статистичну класифікацію хвороб і споріднених проблем охорони здоров'я десятого перегляду", з метою створення сприятливого середовища для навчання дітей з особливими освітніми потребами та забезпечення права на приватність НАКАЗУЮ:

1. Затвердити кодифікацію навчальної літератури для учнів з особливими освітніми потребами, що додається.

2. ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" (в.о. директора В.В. Ткаченко) забезпечити дотримання затвердженої кодифікації при виданні навчальної літератури для учнів з особливими освітніми потребами.

3. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, Інститутам післядипломної педагогічної освіти довести цей наказ до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра П.К. Хобзея.

Міністр

Л.М. Гриневич


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
02.03.2017  № 335

КОДИФІКАЦІЯ
навчальної літератури для учнів з особливими освітніми потребами

№ п/п

Кодування навчальної літератури

Призначення підручника

1.

Підручник для учнів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (F 70)

Підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями

2.

Підручник для учнів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (F 80)

Підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення

3.

Підручник для учнів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (H 91) -1

Підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом

4.

Підручник для учнів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (H 90) -2

Підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей

5.

Підручник для учнів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (H 54.1 - H 54.2) -3

Підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим зором

6.

Підручник для учнів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (H 54) -4

Підручник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей

__________ Примітки:

-1 Учні із сенсорними порушеннями (глухі діти) використовують підручники для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (H 90 - H 91).
-2 Учні із сенсорними порушеннями (діти зі зниженим слухом) використовують підручники для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (H 90 - H 91).
-3 Підручники для учнів із сенсорними порушеннями (дітей зі зниженим зором) надруковані збільшеним шрифтом.
-4 Підручники для учнів із сенсорними порушеннями (сліпих дітей) надруковані рельєфно-крапковим шрифтом (шрифтом Брайля).

В.о. директора ДНУ
"Інститут модернізації
змісту освіти"



В.В. Ткаченко

  Пошук Знайти слова на сторiнцi:     
* тiльки українськi (або рос.) лiтери, мiнiмальна довжина слова 3 символи...