Про затвердження Державної програми розвитку системи реабілітації та трудової зайнятості осіб з [...]
Кабінет Міністрів України; Постанова, Програма, Заходи від 12.05.2007716
Документ 716-2007-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 12.05.2007
 

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 12 травня 2007 р. N 716
Київ
Про затвердження Державної програми розвитку
системи реабілітації та трудової зайнятості
осіб з обмеженими фізичними можливостями,
психічними захворюваннями та розумовою
відсталістю на період до 2011 року

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну програму розвитку системи реабілітації
та трудової зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями,
психічними захворюваннями та розумовою відсталістю на період до
2011 року (далі - Програма), що додається.
2. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним,
Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям
розробити та затвердити в тримісячний строк регіональні програми
розвитку системи реабілітації та трудової зайнятості осіб з
обмеженими фізичними можливостями, психічними захворюваннями та
розумовою відсталістю на період до 2011 року з урахуванням
завдань, передбачених Програмою.
3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади,
Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та
Севастопольській міським державним адміністраціям:
забезпечити виконання Програми в межах видатків, передбачених
у державному та місцевих бюджетах на відповідний рік, а також за
рахунок інших джерел;
надсилати щороку до 1 лютого Міністерству праці та соціальної
політики інформацію про хід виконання Програми для її узагальнення
та подання до 1 квітня Кабінетові Міністрів України.

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 26

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 травня 2007 р. N 716
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
розвитку системи реабілітації та трудової
зайнятості осіб з обмеженими фізичними
можливостями, психічними захворюваннями
та розумовою відсталістю на період
до 2011 року

I. Аналіз стану інвалідності
На початку 90-х років XX століття загальна кількість
інвалідів становила в Україні майже 3 відсотки чисельності
населення. У 2003 році налічувалося 2,68 млн. осіб, або майже
5,6 відсотка усього населення держави. У 2004 і 2005 роках
чисельність інвалідів дещо зменшилася - відповідно на 82 та
132 тис., але в цілому кількість інвалідів зросла порівняно з
1991 роком на 899 тис. і на 1 січня 2006 р. становила 2,49 млн.
осіб, або 5,3 відсотка чисельності населення.
Такий стан зумовлений наявністю численних факторів, серед
яких найбільш значущими є недостатній рівень медичної допомоги,
неможливість придбання більшістю громадян ліків і медичних послуг,
забруднення (зокрема радіаційне) навколишнього середовища,
збільшення кількості вроджених вад та хронічних захворювань,
техногенні катастрофи та дорожньо-транспортні пригоди.
Протягом 2001-2005 років прийнято ряд нормативно-правових
актів з питань інвалідності, в результаті виконання яких створено
мережу реабілітаційних установ та закладів, в яких перебувають
інваліди та діти-інваліди, зміцнено матеріально-технічну базу
зазначених установ та закладів, а також підприємств та організацій
громадських організацій інвалідів, поліпшено якість і розширено
номенклатуру технічних та інших засобів реабілітації, утворено
Державний комплекс ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів
(м. Миколаїв) і Всеукраїнський центр професійної реабілітації
інвалідів (с. Лютіж Вишгородського району Київської області).
Результати аналізу ефективності роботи показали, що на
сьогодні в Україні сформовано основи сучасної реабілітаційної
системи. Однак це ще не дає змоги повною мірою розв'язувати
проблеми реабілітації та інтеграції в суспільство осіб з
обмеженими фізичними можливостями, психічними захворюваннями та
розумовою відсталістю.
Більшість дітей-інвалідів не відвідує дошкільні навчальні
заклади. Учні професійно-технічних навчальних закладів з
обмеженими можливостями фізичного та розумового розвитку
становлять лише 1 відсоток учнів таких закладів. Кількість
студентів з числа інвалідів становить 0,4 відсотка загальної
кількості осіб, що навчаються у вищих навчальних закладах. Тільки
14 відсотків інвалідів працездатного віку займається трудовою
діяльністю.
Потребує вдосконалення система забезпечення виробами
медичного призначення, технічними та іншими засобами реабілітації.
Має місце дублювання функцій реабілітаційними установами, якість
послуг, що ними надаються, низька. Об'єкти соціальної
інфраструктури в переважній більшості не пристосовані для
інвалідів. Транспортні засоби загального користування не
відповідають вимогам доступності для користування їх послугами
особами з обмеженими фізичними можливостями.
II. Мета та основні завдання Програми
Мета Програми полягає у створенні умов для реабілітації та
інтеграції осіб з обмеженими фізичними можливостями, психічними
захворюваннями та розумовою відсталістю в суспільство.
Основними завданнями Програми є:
удосконалення системи надання реабілітаційних послуг;
поліпшення якості і розширення номенклатури технічних та
інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення і
реабілітаційних послуг, розроблення та впровадження сучасних
технологій виготовлення таких засобів і виробів та надання послуг;
створення умов для доступу осіб з обмеженими фізичними
можливостями, психічними захворюваннями та розумовою відсталістю
до всіх видів освітніх послуг;
підвищення рівня зайнятості зазначених осіб;
створення умов для безперешкодного доступу до об'єктів
соціальної інфраструктури і транспортних засобів осіб з обмеженими
фізичними можливостями;
створення централізованої бази даних з проблем інвалідності;
співробітництво органів виконавчої влади з громадськими
організаціями інвалідів.
III. Фінансове забезпечення виконання Програми
та очікувані результати
Виконання Програми забезпечується центральними та місцевими
органами виконавчої влади за рахунок коштів, передбачених їм у
державному та місцевих бюджетах на зазначену мету, а також інших
джерел.
Здійснення визначених Програмою заходів сприятиме подальшому
формуванню комплексної системи реабілітації та інтеграції
інвалідів, що дасть змогу досягти відчутного соціального ефекту -
повернення через п'ять років до професійної та громадської
діяльності близько 170 тис. інвалідів, 100-відсоткове забезпечення
виробами медичного призначення, технічними та іншими засобами
реабілітації та надання комплексу реабілітаційних послуг
відповідно до потреб інвалідів і дітей-інвалідів шляхом створення
протягом 2007-2011 років реабілітаційних установ.
Виконання Програми дасть можливість заощадити кошти
державного бюджету, Пенсійного фонду України та інших джерел
шляхом припинення виплати громадянам пенсій, державної соціальної
допомоги, компенсації та інших витрат у сумі близько
114,7 млн. гривень у результаті здійснення реабілітаційних
заходів, що посприяли зняттю інвалідності або переведенню до
нижчої групи інвалідності.
IV. Заходи щодо розвитку системи реабілітації
та трудової зайнятості осіб з обмеженими фізичними
можливостями, психічними захворюваннями
та розумовою відсталістю
1. Вивчити з урахуванням міжнародного досвіду нові моделі
(методи) огляду інвалідів і дітей-інвалідів медико-соціальними
експертними комісіями та лікарсько-консультативними комісіями
лікувально-профілактичних закладів.
МОЗ, Мінпраці, Мінсім'ямолодьспорт,
Мінфін, Мінекономіки.
2007-2008 роки.
2. Розробити та затвердити:
Методичні рекомендації щодо складання індивідуальної програми
реабілітації інвалідів і дітей-інвалідів.
МОЗ, Мінпраці, Національна академія
наук, Мінсім'ямолодьспорт.
2007 рік;
типові положення про реабілітаційну установу змішаного типу
для інвалідів і дітей-інвалідів з розумовою відсталістю і про
установу постійного та тимчасового перебування інвалідів з
розумовою відсталістю.
Мінпраці, МОЗ, Мінсім'ямолодьспорт,
МОН.
2007 рік;
Типове положення про реабілітаційну установу змішаного типу
для інвалідів і дітей-інвалідів.
Мінпраці, МОЗ, Мінсім'ямолодьспорт,
МОН, Мінфін.
2008 рік;
Порядок спрощеного оформлення документів інвалідів з числа
одиноких громадян, що направляються до будинків-інтернатів для
громадян похилого віку та інвалідів.
Мінпраці, МОЗ, Мінсім'ямолодьспорт,
Мінфін.
2007-2008 роки.
3. Розробити та подати на розгляд Кабінету Міністрів України
комплекс заходів щодо визначення навантаження, тривалості і режиму
робочого часу, тривалості відпусток та їх видів і умов оплати
праці працівників реабілітаційних установ.
Мінпраці, МОЗ, МОН,
Мінсім'ямолодьспорт, Мінфін.
2008 рік.
4. Розробити та затвердити державні соціальні нормативи у
сфері реабілітації інвалідів і дітей-інвалідів.
МОЗ, Мінпраці, МОН,
Мінсім'ямолодьспорт, Національна
академія наук.
2007 рік.
5. Провести реорганізацію системи реабілітаційних установ з
урахуванням вікового цензу інвалідів і дітей-інвалідів шляхом
визначення окремих центральних органів виконавчої влади
відповідальними за певний вид реабілітації. У разі потреби подати
на розгляд Кабінету Міністрів України відповідні пропозиції.
Мінпраці, МОЗ, МОН,
Мінсім'ямолодьспорт, Мінфін,
Мінекономіки.
2007 рік.
6. Розробити та затвердити порядок взаємодії реабілітаційних
установ різного підпорядкування і концепцію їх розвитку, визначити
граничну кількість (зокрема за видами реабілітації) з урахуванням
чисельності інвалідів і дітей-інвалідів.
Мінпраці, МОЗ, МОН,
Мінсім'ямолодьспорт, Мінфін,
Мінекономіки.
2008 рік.
7. Поліпшити інформаційно-методичне забезпечення державних і
комунальних реабілітаційних та інтернатних установ, територіальних
центрів соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких
непрацездатних громадян. Визначити та затвердити в межах своїх
повноважень перелік обладнання та літератури, що повинні бути в
наявності в таких установах, залежно від виду реабілітації, що
ними проводиться.
Мінпраці, МОЗ, МОН,
Мінсім'ямолодьспорт, Фонд соціального
захисту інвалідів, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні,
Київська та Севастопольська міські
держадміністрації.
Постійно.
8. Розробити та подати на розгляд Кабінету Міністрів України:
пропозиції щодо соціального супроводження осіб з обмеженими
фізичними можливостями, психічними захворюваннями та розумовою
відсталістю.
Мінпраці, МОЗ, МОН,
Мінсім'ямолодьспорт, Мінфін,
Мінекономіки.
2007-2008 роки;
план заходів щодо реорганізації медико-соціальних експертних
комісій в установи медико-соціальної експертизи та реабілітації із
статусом юридичної особи, належним фінансуванням, необхідною
матеріально-технічною базою і відповідними обов'язками з
проведення експертизи та реабілітації інвалідів і дітей-інвалідів.
МОЗ, Мінпраці,
Мінсім'ямолодьспорт, Мінфін,
Мінекономіки.
2009 рік.
9. Вивчити питання щодо запровадження протягом
2008-2009 років державного замовлення на надання реабілітаційних
послуг інвалідам і дітям-інвалідам.
Мінпраці, МОЗ,
Мінсім'ямолодьспорт, Мінфін,
Мінекономіки.
2007-2008 роки.
10. Вивчати досвід іноземних держав у сфері реабілітації та
трудової зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями,
психічними захворюваннями та розумовою відсталістю.
Мінпраці, МОН, МОЗ,
Мінсім'ямолодьспорт, Мінфін,
Мінекономіки.
2007-2008 роки.
11. Взяти участь у реалізації спільного проекту для країн
Балтії та Молдови у сфері реабілітації інвалідів у рамках плану
дій Ради Європи "Сприяння правам і повній участі людей з
обмеженими можливостями в суспільстві: покращення якості життя
людей з обмеженими можливостями в Європі у 2006-2015 роках".
Мінпраці, МОН, МЗС.
Постійно.
12. Організувати у Львівському міжрегіональному центрі
соціально-трудової, професійної та медичної реабілітації інвалідів
роботу із запровадження інших видів реабілітаційних заходів.
Мінпраці.
Починаючи з 2007 року.
13. Започаткувати щорічне проведення Всеукраїнського
фестивалю творчості осіб з обмеженими фізичними можливостями,
психічними захворюваннями та розумовою відсталістю.
МКТ, Мінпраці, Мінсім'ямолодьспорт.
Починаючи з 2008 року.
14. Забезпечити надання комплексу послуг відповідно до
індивідуальної програми реабілітації інвалідам і дітям-інвалідам,
які проживають в інтернатних установах, що належать до сфери
управління Мінпраці.
Мінпраці, МОЗ, Мінсім'ямолодьспорт,
Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації.
Постійно.
15. Ввести до штатних розписів інтернатних установ, що
належать до сфери управління Мінпраці, посади фахівців з медичної
та фізичної реабілітації (масажистів), практичного психолога.

Мінпраці, МОЗ, Мінсім'ямолодьспорт,
Мінфін.
2007-2008 роки.
Поліпшення якості і розширення номенклатури
технічних та інших засобів реабілітації,
виробів медичного призначення, реабілітаційних
послуг, розроблення та впровадження сучасних
технологій виготовлення (надання) таких засобів,
виробів та послуг
16. Розробити та запровадити новітні конструкції технічних та
інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення для
інвалідів і дітей-інвалідів та технології їх виготовлення.
Мінпраці, МОЗ.
2008-2011 роки.
17. Розширити мережу центрів обслуговування і ремонту
технічних та інших засобів реабілітації для інвалідів і
дітей-інвалідів.
Мінпраці, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації.
2008-2011 роки.
18. Розробити та подати на розгляд Кабінету Міністрів України
пропозиції щодо ліцензування діяльності суб'єктів господарювання,
які займаються розробленням, виготовленням, реалізацією, ремонтом
технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного
призначення та наданням послуг з обслуговування інвалідів і
дітей-інвалідів.
Мінпраці.
2007-2008 роки.
19. Розробити національні стандарти на технічні та інші
засоби реабілітації інвалідів і дітей-інвалідів, вироби медичного
призначення та послуги із забезпечення такими засобами і виробами.
Мінпраці, МОЗ.
2007-2011 роки.
20. Привести технічний стан державних, у тому числі казенних
протезно-ортопедичних підприємств, у відповідність з вимогами
міжнародних стандартів.
Мінпраці, Мінфін.
2007-2011 роки.
21. Продовжити практику фінансування за рахунок державних
коштів виготовлення технічних та інших засобів реабілітації
інвалідів і дітей-інвалідів за інноваційними технологіями.
Мінпраці, Мінфін.
Постійно.
22. Розробити та подати на розгляд Кабінету Міністрів
України:
план заходів щодо розвитку у 2008-2010 роках виготовлення
вітчизняними підприємствами технічних та інших засобів
реабілітації інвалідів і дітей-інвалідів.
Мінпраці.
2007 рік;
пропозиції щодо включення технічних та інших засобів
реабілітації інвалідів і дітей-інвалідів та комплектувальних
виробів до Державного класифікатора товарів зовнішньоекономічної
діяльності ( 2371а-14, 2371б-14, 2371в-14, 2371г-14 ).
Держкомстат, Мінпраці, Державна
податкова адміністрація,
Держмитслужба.
2007 рік.
23. забезпечити реєстрацію технічних та інших засобів
реабілітації інвалідів і дітей-інвалідів у державному підприємстві
"Центр сертифікації технічних засобів та послуг".
Мінпраці.
Починаючи з 2007 року.
24. Забезпечити належне оснащення випробовувальної
лабораторії Українського науково-дослідного інституту
протезування, протезобудування та відновлення працездатності,
державного підприємства "Центр сертифікації технічних засобів та
послуг" для проведення випробовування технічних та інших засобів
реабілітації інвалідів та комплектувальних виробів.
Мінпраці, Мінфін.
2007-2010 роки.
Створення умов для доступу осіб з обмеженими
фізичними можливостями, психічними захворюваннями
та розумовою відсталістю до всіх видів освітніх послуг
25. Продовжити практику проведення у навчальних закладах
занять з питань захисту прав осіб з обмеженими фізичними
можливостями, психічними захворюваннями та розумовою відсталістю,
толерантного ставлення до них.
МОН, Мінсім'ямолодьспорт, Рада
міністрів Автономної Республіки Крим,
обласні, Київська та Севастопольська
міські держадміністрації.
Постійно.
26. Удосконалити механізм фінансового стимулювання
працівників навчальних закладів, у яких функціонують групи (класи)
для дітей з обмеженими фізичними можливостями (зокрема з вадами
зору та слуху), психічними захворюваннями та розумовою
відсталістю.
Мінфін, МОН, Мінпраці, МОЗ, Рада
міністрів Автономної Республіки Крим,
обласні, Київська та Севастопольська
міські держадміністрації.
2007-2009 роки.
27. Визначити потребу населення та забезпечувати реалізацію
права на освіту дітей з обмеженими фізичними можливостями (в тому
числі з вадами зору та слуху), психічними захворюваннями та
розумовою відсталістю у дошкільних і загальноосвітніх навчальних
закладах усіх типів.
МОН, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації.
Починаючи з 2008 року.
28. Забезпечити доступ інвалідів і дітей-інвалідів, зокрема
тих, що пересуваються у візках, до приміщень навчальних закладів
усіх типів, затвердити графік їх переобладнання.
МОН, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації.
2007 рік.
29. Провести інвентаризацію гуртожитків професійно-технічних
і вищих навчальних закладів, затвердити графік їх переобладнання і
вжити заходів до покращення умов проживання учнів, студентів та
аспірантів, зокрема створити умови для осіб з обмеженими фізичними
можливостями, в тому числі для тих, що пересуваються у візках.
МОН, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації.
2007 рік.
30. Розробити та затвердити методичні рекомендації щодо
організації навчання осіб з обмеженими фізичними можливостями у
професійно-технічних і вищих навчальних закладах.
МОН, МОЗ, Національна академія наук.
2007-2009 роки.
31. Забезпечити відповідні навчальні заклади підручниками і
навчальною літературою для інвалідів і дітей-інвалідів.
МОН, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації.
2007-2011 роки.
32. Забезпечити підготовку необхідної кількості педагогічних
працівників за методиками роботи з особами з обмеженими фізичними
можливостями, психічними захворюваннями та розумовою відсталістю.
МОН, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації.
2008-2010 роки.

33. Забезпечити щорічне збільшення обсягів державного
замовлення на підготовку осіб з обмеженими фізичними можливостями
за професіями та спеціальностями, що користуються попитом на ринку
праці.
МОН, Мінпраці, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні,
Київська та Севастопольська міські
держадміністрації.
Постійно.
34. Продовжити роботу із збільшення кількості спеціальних
груп осіб з обмеженими фізичними можливостями, психічними
захворюваннями та розумовою відсталістю у професійно-технічних і
вищих навчальних закладах.
МОН.
Постійно.
35. Забезпечити соціальне супроводження інвалідів і
дітей-інвалідів, які навчаються у професійно-технічних і вищих
навчальних закладах, залучаючи з цією метою патронатні служби та
волонтерів.
Мінсім'ямолодьспорт, Мінпраці,
Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські
держадміністрації.
Постійно.
36. Скласти переліки професій і спеціальностей, за якими
можуть навчатися інваліди по зору та слуху, з психічними
захворюваннями та розумовою відсталістю, ураженнями
опорно-рухового апарату.
МОЗ, Мінпраці, Мінсім'ямолодьспорт.
2008 рік.
37. Розробити та подати на розгляд Кабінету Міністрів України
пропозиції щодо дистанційного, інтегрованого та інклюзивного
навчання осіб з обмеженими фізичними можливостями.
МОН, Мінфін, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні,
Київська та Севастопольська міські
держадміністрації.
2007-2009 роки.
Підвищення рівня зайнятості осіб з обмеженими
фізичними можливостями, психічними захворюваннями
та розумовою відсталістю
38. Складати перелік професій і спеціальностей, що
користуються попитом на ринку праці, і надсилати його центральним
і місцевим органам виконавчої влади, у підпорядкуванні яких
перебувають навчальні заклади та реабілітаційні установи.
Мінпраці, Державний центр зайнятості.
Щороку до 1 лютого.
39. З метою обрання певного виду діяльності, професій та
місця роботи забезпечити надання соціальних послуг з професійної
орієнтації інвалідам перед направленням на навчання.
Мінпраці, МОН, Державний центр
зайнятості.
Постійно.
40. Сприяти підвищенню конкурентоспроможності інвалідів
шляхом підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації за
професіями (спеціальностями) відповідно до потреби ринку праці з
урахуванням їх професійних знань, навичок, побажань та
рекомендацій медико-соціальних експертних комісій.
Мінпраці, МОН, Державний центр
зайнятості, Фонд соціального захисту
інвалідів, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські
держадміністрації.
2011 рік.
41. Сприяти зайнятості інвалідів, зокрема випускників центрів
професійної реабілітації інвалідів, шляхом працевлаштування.
Мінпраці, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації, Державний центр
зайнятості, Фонд соціального захисту
інвалідів, Комісія з питань
діяльності підприємств та організацій
громадських організацій інвалідів.
Постійно.
42. Розробити та затвердити форму статистичної звітності щодо
чисельності інвалідів, що потребують професійної реабілітації.
МОЗ.
2008 рік.
43. Спрямовувати не менш як третину коштів, що надходять до
Фонду соціального захисту інвалідів від застосування
адміністративно-господарських санкцій, на створення нових робочих
місць для працевлаштування інвалідів.
Мінпраці, Фонд соціального захисту
інвалідів.
Постійно.
44. Забезпечувати створення робочих місць для
працевлаштування інвалідів, зареєстрованих у державній службі
зайнятості, шляхом надання дотацій роботодавцю за рахунок коштів,
що надходять до Фонду соціального захисту інвалідів від
застосування адміністративно-господарських санкцій.
Мінпраці, Фонд соціального захисту
інвалідів, Комісія з питань
діяльності підприємств та організацій
громадських організацій інвалідів.
Постійно.
45. Створити за рахунок коштів, що надходять до Фонду
соціального захисту інвалідів від застосування
адміністративно-господарських санкцій, не менш як 12 тис. робочих
місць для працевлаштування інвалідів.
Мінпраці, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації, Фонд соціального
захисту інвалідів, Комісія з питань
діяльності підприємств та організацій
громадських організацій інвалідів.
2007-2011 роки.
Створення умов для безперешкодного доступу осіб
з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів
соціальної інфраструктури і транспортних засобів
46. Переглядати та затверджувати переліки об'єктів житлового
і цивільного призначення, що підлягають першочерговому обладнанню
і пристосуванню для проживання або обслуговування в них людей з
обмеженими фізичними можливостями. Установити постійний контроль
за виконанням зазначених робіт.
Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські
держадміністрації.
Щороку.
47. З метою безперешкодного пересування осіб з обмеженими
фізичними можливостями забезпечити спеціальними вивісками з
відповідними ознаками будівель центральних і місцевих органів
влади, органів судової влади та прокуратури, праці та соціального
захисту населення, пенсійного фонду і соціального страхування,
лікувально-профілактичних закладів, протезно-ортопедичних
підприємств та реабілітаційних установ, санаторно-оздоровчих
закладів, медико-соціальних експертних комісій, навчальних
закладів та закладів культури, вокзалів, портів, пристаней,
аеропортів, пасажирських платформ, метрополітену.
Центральні та місцеві органи
виконавчої влади разом з органами
місцевого самоврядування.
До 2008 року.
48. Продовжити роботу із створення нормативно-правової бази
щодо забезпечення безперешкодного доступу осіб з обмеженими
фізичними можливостями до об'єктів соціальної інфраструктури,
зокрема до вокзалів, портів, пристаней, аеропортів, пасажирських
платформ, метрополітену.
Міністерство регіонального розвитку
та будівництва, Мінтрансзв'язку.
Постійно.
49. Розробити і затвердити технічні умови та державні
стандарти на виготовлення залізничних, морських, річкових,
автомобільних, авіаційних транспортних засобів, міського
електротранспорту, пристосованих для перевезення інвалідів і
дітей-інвалідів.
Мінпромполітики, Мінтрансзв'язку,
Міністерство регіонального розвитку
та будівництва, МВС, Мінпраці,
Держспоживстандарт.
До 1 липня 2008 року.
50. Організувати серійне виготовлення засобів малої
механізації, піднімальних пристроїв і допоміжних пристосувань для
інвалідів з ураженнями опорно-рухового апарату.
Мінпромполітики, Мінфін, Мінпраці,
Держспоживстандарт.
До 1 липня 2008 року.
51. Для перевезення учнів у сільській місцевості забезпечити
придбання транспортних засобів, пристосованих для інвалідів і
дітей-інвалідів.
Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські
держадміністрації.
Постійно.
52. Розробити та подати на розгляд Кабінету Міністрів України
план заходів щодо субтитрування програм телеканалів для інвалідів
по слуху.
Мінпраці, Держкомтелерадіо.
2007 рік.
Створення централізованого банку даних щодо
інвалідів і дітей-інвалідів
53. Створити:
централізований банк даних щодо інвалідів і дітей-інвалідів,
які потребують забезпечення санаторно-курортним лікуванням,
спеціальним автотранспортом, технічними та іншими засобами
реабілітації, виробами медичного призначення тощо.
Мінпраці, МОЗ, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим,
обласні, Київська та
Севастопольська міські
держадміністрації.
Починаючи з 2008 року;
єдиний інформаційний автоматизований банк даних Фонду
соціального захисту інвалідів щодо реєстрації роботодавців, до
якого включати відомості їх звітів про зайнятість і
працевлаштування інвалідів.
Мінпраці, Фонд соціального захисту
інвалідів.
2007-2008 роки;
реєстр реабілітаційних установ та суб'єктів господарювання,
що займаються розробленням, виготовленням, реалізацією, ремонтом
технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного
призначення та наданням послуг інвалідам і дітям-інвалідам.
Мінпраці, МОН, МОЗ,
Мінсім'ямолодьспорт, Мінфін,
Мінекономіки, Фонд соціального
захисту інвалідів.
Починаючи з 2008 року.
54. Забезпечити наповнення централізованого банку даних щодо
інвалідів і дітей-інвалідів відомостями:
про осіб, що пройшли огляд медико-соціальними експертними
комісіями та лікарсько-консультативними комісіями
лікувально-профілактичних закладів.
МОЗ, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації.
Починаючи з 2008 року;
з урахуванням характеру, причин інвалідності, освітнього і
професійного рівня, потреби у зайнятості та працевлаштуванні.
Мінпраці, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні,
Київська та Севастопольська міські
держадміністрації, Фонд соціального
захисту інвалідів, Комісія з питань
діяльності підприємств та організацій
громадських організацій інвалідів.
Починаючи з 2008 року.
Співробітництво з громадськими
організаціями інвалідів
55. Продовжити практику погодження з громадськими
організаціями інвалідів проектів нормативно-правових актів, що
стосуються інтересів інвалідів, а також залучення їх до
відповідних заходів.
Центральні та місцеві органи
виконавчої влади разом з органами
місцевого самоврядування.
Постійно.
56. Розглянути питання щодо збільшення за рахунок коштів
державного бюджету обсягу фінансової підтримки всеукраїнським
громадським організаціям інвалідів.
Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки,
Державна податкова адміністрація,
Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації.
Постійно.
57. Вивчити пропозиції всеукраїнських громадських організацій
інвалідів щодо умов фінансової підтримки забезпечення соціального
захисту інвалідів і розробити та подати у разі потреби на розгляд
Кабінету Міністрів України проект відповідного рішення.
Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки,
всеукраїнські громадські
організації інвалідів.
2007-2008 роки.
58. Забезпечити проведення перевірки наявності регіональних
осередків в усіх всеукраїнських громадських організаціях
інвалідів.
Мін'юст, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські
держадміністрації.
2007-2008 роки.

  Пошук Знайти слова на сторiнцi:     
* тiльки українськi (або рос.) лiтери, мiнiмальна довжина слова 3 символи...